ik ben 22 jaar en 1.58 m. hier krijg ik heel vaak commentaar op, van dat ik maar pony moet blijven rijden, en dat het er echt niet uit ziet als ik op een (groot) paard zit. In de omgang heb ik nooit problemen met paarden, ok met eentje dan, ik geef les op een manege en dit paard is echt een held in zijn hoofd in de lucht houden tijdens het hoofdstel om doen.
Zijn nog meer ruiters die er last van hebben dat ze klein zijn? Alhoewel ik heb er zelf geen last van het is vooral dat andere mensen constant moeten bevestigen dat ik klein ben, alsof ik dat zelf nog niet wist

Verder merk ik wel dat ik met het rijden op een vreemd paard wel iets langer nodig heb om aan dat paard te wennen en dat paard heeft ook langer nodig om aan mij te wennen omdat ik natuurlijk toch kortere benen heb en dus op andere plekken de hulpen geef. Maar dat is vooral een stukje ontspanning en aanleuning wat ik dan bedoel.
Nog meer mensen die hier last van hebben? of zijn er juist ook ruiters die stom aangekeken worden omdat ze erg groot zijn?
groetjes sil.