dreiklange kan niet:

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

dreiklange kan niet:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 09:26

Dreiklange kan niet goed galopperen ik probeer het gewoon in een afgezet weiland die ik als bakje gebruik ik probeer het nu al 2 jaar en ze kan het nog niet elke keer als ik er aan zet dan begint ze te bokken en keihard en van door gaan en dan ineens stoppen??
Is dat een teken dat er iets pijn doet ofzo??
ze stopt ook al tijd met de buitenritten en dan wil ze niet meer door lopen??
Kunnen jullie me helpen??

=xxxx=jes Emy


blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 09:42

Zet haar eerst eens een tijdje aan de longe en laat haar dan aangaloperen.Laat haar vaak de overgang maken draf galop. Als dit goed gaat kijk dan of er iemand is die erop durft aan de longe en laat haar dan weer aangaloperen. laat haar tijdens het rijden haar hoofd niet omlaag doen, dan kan ze minder makkelijk bokken.

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 17:24

blieb01 schreef:
Zet haar eerst eens een tijdje aan de longe en laat haar dan aangaloperen.Laat haar vaak de overgang maken draf galop. Als dit goed gaat kijk dan of er iemand is die erop durft aan de longe en laat haar dan weer aangaloperen. laat haar tijdens het rijden haar hoofd niet omlaag doen, dan kan ze minder makkelijk bokken.
oke ik zal het proberen

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 17:35

als je al 2 jaar bezig bent, en het lukt niet
zou ik er toch eens een meer ervaren persoon opzetten
een écht goede ruiter
of een DA erbij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 18:13

Over jouw probleem is weinig zinnigs te zeggen, zonder de achtergrond van je paard te kennen. Als het een paard is dat (lekker overdreven) 20 jaar draverijen gelopen heeft, snapt íe er gewoon geen bal van. Maar als het paard tot 2 jaar geleden onder een vorige eigenaar wel gewoon galoppeerde, is er wat anders aan de hand.

Vertel eens wat meer over het paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 20:07

Heb je dit al wel eens besproken met je instructeur? En hoe verklaart hij/zij dit gedrag?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers