Over het plaatsen van meningen op RT

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:07

Goed, ik ben blij weer wat positieve geluiden te horen, aan goeie wil ontbreekt het heus niet, daar ben ik van overtuigd.

Wat mij betreft bokken we hier vrolijk verder en hoop ik dat we allemaal (ja allemaal Knipoog ) in het oog houden dat dit een internetforum is en dat dat zo zijn beperkingen heeft. We meesten van ons zien elkaar nooit rijden, we kennen de paarden niet, we weten niks over de omstandigheden, we kunnen alleen maar afgaan op wat er hier op het forum wordt verteld. Zaken kunnen gevoelig liggen en er kan makkelijk onbegrip ontstaan omdat we elkaar via een beeldscherm informeren. Mijn voorstel is dat we daar allemaal rekening mee blijven houden en ons daar misschien iets meer op instellen.

Dat er soms zaken op stellige wijze aan de kaak worden gesteld, dat kun je eigenlijk niet voorkomen omdat er soms dingen beweerd worden die niet kunnen of dat bepaalde denkwijzen verkeerd naar voren worden gebracht. Iets heel stellig zeggen hoeft niet direct persoonlijk bedoeld te zijn en hoeft niet altijd zo opgevat te worden, maar soms mag er best duidelijke taal gesproken worden. Het kan soms zijn dat er iets meer toelichting of uitleg gegeven moet worden en ik hoop dat iedereen dat dan ook doet.

Verder blijft het zo dat dit forum voor iedereen toegankelijk is, je hoeft niet een bepaald niveau te hebben, dat zou onzin zijn. Ik ga er dan ook vanuit dat wanneer er serieuze vragen gesteld worden, men daar ook serieus op in gaat. Er is niet 1 bokker die alles weet, maar met zijn allen weten we heel veel. Laat dit forum vooral informatief en leerzaam zijn!

Veel plezier en happy bokking!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

PB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 23:02

Haha!

Well said, over en sluiten!
Laatst bijgewerkt door Nikita op 27-07-02 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt