Manier van lesgeven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:15

Diploma of niet maakt op zich niks uit. Vind ik tenminste.
Mijn instrcutrice heeft ook geen diploma, desalniettemin leer ik bij haar meer dan bij een ander die wel een diploma heeft.....

En na mijn kamp in Ermelo vorig zomer heb ik helemaal geen reden meer om te denken dat een diploma een tarantie is voor goede instructie!

Jullie kunnen het toch gewoon proberen?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 11:25

je bent wel erg hard voor jezelf hoor! En ik ben met Sonja eens, dat dat je siert! Ik hoor liever iemand die ik (onterecht) zichzelf hoor bekritiseren (want niemand is tenslotte perfect!), dan iemand die zichzelf de hemel inprijst!

Verder is alles wel zo ongeveer gezegd hoor! Ik zou denk ik ook op zoek gaan naar een andere instrycteur/-trice, probeer diegene te vinden, die het zo doceert, als jij het nu in de hoofd hebt!

En v.w.b. je houding:niet zo druk over maken! Je ziet het zelf, dat is al het allerbelangrijkste, maar bovendien lijkt je houding mij een direct gevolg van het feit dat je veel te zwaar inwerkt op je pony! Als je terug gaat nar de basis, dan ga je minder zwaar inwerken en dan wordt je houding ook vanzelf meer ontspannen en mooi!

En je hebt je pony best leuk aan het lopen hoor, zo op de foto's te zien! maar inderdaad heel goed opgemerkt van jezelf: terug naar de basis! en over het boek R&R: een beter boek had je in mijn ogen niet kunnen uitzoeken!

heel veel succes en denk erom: geniet van je paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 11:27

Citaat:
Op 2001-05-21 12:25, schreef Tender:

heel veel succes en denk erom: geniet van je paard!



En da's de beste tip van allemaal!!!

Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 11:44

Ik sluit me aan bij de rest. Andere instructeur zoeken en het is het is een stap vooruit dat je erkent dat je houding niet goed is. Een goede houding is best moeilijk en vooral ook moeilijk om hem goed te houden, met de juiste spanning en vooral ontspanning.
Als ik alleen rijd mompel ik heel vaak dat ik recht op moet zitten, hakken naar benden, tenen naar binnen, handen stilhouden. Ik heb geleerd dat als ik dat hardop zeg ik er beter aan denk. Als er niemand in de buurt is ben ik gewoon heel hardop mezelf er op aan het attenderen dat ik mijn heup intrek enzo. En ik lees ook heel veel zodat ik ook alert blijf (en dan nog is mijn houding af en toe om te schieten, vooral mijn wapper enkels).
succes ermee! En Rocky is echt een keigave pony!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot en 12 bezoekers

cron