Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

neetje86 schreef:ja dat is waar. ik doe te wijnig dressuur met dr maar dat komt ook vooral omdat ik dan toch weet dat ze vervelend wordt. maar t is misschien idd een kwestie van doorzetten.

ga zeker proberen. en idd denk ook dat de basis niet goed is, zowel van mijn kant als van haar (eigewijze) karakter.                                                         Citaat:Jij bent bang voor haar bokken/gedrag in de bak, zij weet dat donders goed, en maakt er gebruik van ook...
Naar mijn idee moet je weer helemaal terug naar de basis, en van het begin af aan weer beginnen met 'opvoeden in de bak'...

en zelf niet gelijk mn pony overal de schuld van geven 
                                                         neetje86 schreef:dus ja ik moet ook wat aan mn instelling doen denk iken zelf niet gelijk mn pony overal de schuld van geven

heb net trowuens weer gereden in de bak. was 1bonk dynamiet onder mn kont. de eigenaar van stal geroepen en die heeft me even geholpen. toen ging het wel ze heeft niet echt gebokt, maar was zo vreselijk gespannen. en ik ook dus dat werkte ook neit lekker mee. maar we hebben wel gemerkt (die vrouw van stal dan) dat ze op 1lange zeide heel veel spanning opbouwd en de hoek erna er steeds vandoor wil. dus daar ga ik voorlopig niet rijden. ga eerst maar eens op de volte oefenen