Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik ben niet zo van de hulpmaterialen maar ik vraag me toch af of ik niet tijdelijk een stel oogkleppen op moet doen en een wat scherper bitje moet gebruiken. Ik heb er nu een dubbelgebroken trens in hangen.
greens schreef:Ik hou dit topic even in de gaten, mijn pony kan ook van die buien hebben en opeens gaan crossen. Er is dan ook weinig meer aan te doen..
fjordnina schreef:Met andere paarden moet en zal ze voorop en loopt ze de hele rit te dribbelen.
Ik heb niet zoveel kans om met iemand buiten te rijden, dus er zal ook een groot gedeelte onwennigheid in zitten. Van de zomer ben ik wel een week met 4 anderen dus dan is er kans dat het na een dag ook gewoon ophoud omdat het niet nieuw meer is, al zal ze waarschijnlijk toch voorop willen blijven lopen.
Blueberry schreef:fjordnina schreef:Met andere paarden moet en zal ze voorop en loopt ze de hele rit te dribbelen.
Ik heb niet zoveel kans om met iemand buiten te rijden, dus er zal ook een groot gedeelte onwennigheid in zitten. Van de zomer ben ik wel een week met 4 anderen dus dan is er kans dat het na een dag ook gewoon ophoud omdat het niet nieuw meer is, al zal ze waarschijnlijk toch voorop willen blijven lopen.
Staat jou paard op stal of in het land? Hoevaak komt ze in contac met soortgenoten?