hulp bij het verkeersmak maken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 19:21

Hia,
Ik ben op zoek naar iemand die voor een kleine vergoeding wil helpen mijn paard(1.62cm) verkeersmak te maken is wel wat gewend zoals autos enzovoort maar groot verkeer blijft een probleem.
Voor info bel 0629118029 of email even
Judith


kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:35

waar woon je dan ?
en wat doet hij dan bij groot verkeer??

tja....

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:39

jep dat wou ik ook vragen waar woon je ik wil best helpen ook zonder vergoeding als je in mijn buurt woont.
Ik heb een hele lieve tank die nog niet opkijkt van langsdenderende bomenwagens en tractoren met gierwagens dus misschien als ik vooropnga of jij aan mijn binnenkant ga ik je zo kan helpen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 19:49

hoi helemaal vergeten ik woon in Hendrik ido ambacht vlakbij rotterdam.
Hmhh het is een jong paard wat uit een dorpje komt dus het standaard verkeer gaat goed maar alles wat die eng vind en zich aanstelt daar springt die voor opzij en hij heeft dan ook de neiging om te bokken vervelend als je in je eentje bent want val je dan is je paard weg en de stal zit bij een provencale weg dus de kans dat die heel aankomt is niet zo groot hij heeft nu dus in de gaten dat ik hem niet aanpak en daar doet die zijn voordeel mee..jammer maar daar hebben we dus een tweede persoon bij nodig.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 19:54

das op zich dus niet zo heel erg ver van mnij vandaan alleen het punt is dat ik geen trailer bewijs heb om mijn paardje ff in te laden en naar je toe te komen Boos!
jij misschien wel naar mij??
of als er een manege in de buurt is waar ik een paardje kan huren kan het ook nog

tja....

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 21:09

wat aardig van je maar nee ik heb geen trailer is ook de bedoeling dat we het hier doen zonder tweede paard erbij dat doen we hier altijd met een tweede paard alleen dat maakt hem niet zoveel uit het is de bedoeling dat 1 aan de longe hem vast houd en de ander erop gaat zitten val ik dan dan hoef ik niet angstig te zijn dat die zich omdraait en de weg overent dat is het grootste probleem ik kan hem niet goed genoeg aan pakken omdat ik geen back up persoon bij me heb.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:24

ooooh nou
wil ik best een keertje komen helpen hoor Haha!
ik werk toch maar 25 uur ik de week dus moet er vast wel een keertje ff tijd voor te maken zijn.
maare sta je dan helemaal alleen met je paardje op die plek? ( ik bedoel zijn er geen andere mensen in de buurt met paarden)
maare zeg maar wanneer en dan kijk ik wel of ik dan kan Party!!

tja....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 00:21

Nog een tip: De eerste keer dat ik de weg op ging had ik 2 paarden mee, 1 voorop en 1 ernaast. Beiden paarden waren gigamak. Vooral het paard naast hem was er om hem tegen te houden. Hij liep zeg maar helemaal opgesloten. We zaten daar ook aan een drukke weg met vrachtverkeer en bussen. Het ging heel goed allemaal.

Ju-Ju

Berichten: 55
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 09:30

Hoi Lovely,
Hmhmh ja dat hebben we ook geprobeerd:) hij duwde dat paard gewoon middden de weg op.. het is een klein etterbakje aan het worden hij is slim en heeft aanstellerigheid als ze hoofdvak gemaakt:)
Maar ja het meot goed te verhelpen zijn hij is jong en hij reageert goed op veel dingen die die nog niet eerder gezien had.. dus we gaan er voor om van hem een makker paardje te maken buiten
Groetjes Juud


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers