Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nancy_evita schreef:ja die kent hij wel.oefenen
Gewoon oefenen, eerst op de volte. Daarna kan je kleine stukjes vooruit proberen te gaan.
Kan hij de hulp wel al?

. Beetje krom om te zeggen dat ze niet zouden kunnen galoperen
aerdenhout schreef:Dan had je geen draver moeten nemen !!! een draver heeft een andere bouw als een dressuurpaard!Ze zijn n.l gefokt om te DRAVEN, daarom heten ze ook DRAVERS,dus galop is erg moeilijk voor ze,en dan heb jij het nog eens over verzamelde galop??Geen goed idee denk ik zo.

aerdenhout schreef:Dan had je geen draver moeten nemen !!! een draver heeft een andere bouw als een dressuurpaard!Ze zijn n.l gefokt om te DRAVEN, daarom heten ze ook DRAVERS,dus galop is erg moeilijk voor ze,en dan heb jij het nog eens over verzamelde galop??Geen goed idee denk ik zo.
iemand met een draver schreef:Over dat galopperen. Iedere draver kan galopperen.het duurt misschien wat langer voordat ze het leren.
Ik train King heel veel op de galop, zodat het voor hem een comfortabele gang is en ik merk nu resultaat. Vanuit stap/halt gelijk weggalopperen is geen probleem meer.