waarom moet je bij S&T altijd een Engelse neusriem?
en men zegt altijd niet teveel in de mond zitten alles zonder het bit proberen op te lossen, waarom gooien ze er dan 2 tegelijk in
Groetjes
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lielle schreef:omdat je met s&t de verzameling fijner voor elkaar krijgt. Is dus ook pas nodig bij de hogere klasses.
)Lielle schreef:Tja, dan mag jij uitleggen hoe je het bedoelt. Mijn ervaring is dat een paard na zichzelf al meer verzamelt en mn opricht op S&T, óók als die het goed doet op een uitsluitend een trens.
!! Lielle schreef:omdat je met s&t de verzameling fijner voor elkaar krijgt.
Citaat:Is dus ook pas nodig bij de hogere klasses.
Lielle schreef:Tja, dan mag jij uitleggen hoe je het bedoelt. Mijn ervaring is dat een paard na zichzelf al meer verzamelt en mn opricht op S&T, óók als die het goed doet op een uitsluitend een trens.
Idra schreef:Lielle schreef:Tja, dan mag jij uitleggen hoe je het bedoelt. Mijn ervaring is dat een paard na zichzelf al meer verzamelt en mn opricht op S&T, óók als die het goed doet op een uitsluitend een trens.
Ik denk dat S&T helpt in de oprichting, maar niet in de verzameling. Verzamelen doe je idd op zit en benen, maar je kan pas verzamelen als je paard is opgericht, en het is dus daarbij dat die S&T kan helpen.
.....trouwens, als je paard toch goed loopt kun je hem er net zo goed wél aandoen, dan maakt het niks uit, het is eigenlijk om de 'lage' neusriem te compenseren.......
MirandaFuego schreef:@huertecilla:
Het is waar dat een sperriempje eigenlijk alleen dient om de mond van het paard dicht te houden en dus overbodig als alles ok is
Citaat:waarom moet je bij S&T altijd een Engelse neusriem?
Citaat:en men zegt altijd niet teveel in de mond zitten alles zonder het bit proberen op te lossen, waarom gooien ze er dan 2 tegelijk in