waarschijnlijk is dit een veelgestelde vraag, maar aangezien de zoekfunctie uitgeschakeld is stel ik hem maar opnieuw.
Ik ga dus waarschijnlijk Fagaro kopen, ik ben vooral op zoek naar een braaf wandelpaardje, maar ik zou toch ook graag wat dressuur rijden en mss ook wat springen.
Fagaro is echt heel braaf, en volgens de eigenaar galopeert hij op wandeling wel, maar in de piste niet.
nu heb ik er net mee gereden bij de eigenaar in de weide en hij was idd heel braaf maar galoperen heb ik geprobeerd maar het ging idd niet, hij bleef gewoon maar sneller draven, ik heb wel heel eventjes 2 passen gegalopeerd geloof ik.
ik kon vandaag wel niet lang proberen, want zijn conditie was wegens tijdgebrek zwaar verzwakt.
Ik denk dat we hem wel gaan kopen, omdat hij zo braaf is en het is nooit onmogelijk om een draver te leren galoperen, dat weet ik heel zeker. Maar de vraag blijft natuurlijk hoe je dat het beste aanpakt.
hij is 8 jaar, en niet echt volledig draver, maar wel veel draversbloed.
iemand die er ervaring mee heeft zal ik heel dankbaar zijn als die eens even kort uitlegt hoe die het aangepakt heeft
alvast bedankt
sofie en Fagaro