Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik helemaal happy, het ging goed
Eerst draven totdat hij niet meer wou (en geloof me maar dat ik niet een type ben die dat normaalgesproken accepteerd, mja je moet wat he
)Ja en toen steeds proberen iets langer door te gaan als hij niet meer wou. En ja ondertussen gaat het heel goed, hij is goed aan het werk, vind t ook leuk. Na 4 maanden rijden ook weer eens longeren met longe geprobeerd en nu (weer zo'n 6 weken verder) gaat ie zelfs aan de dubbele longe. Ik zorg wel dat ik het werk afwisselend houdt.
Normaalgesproken ga k er ook op zitten van 'zo nu ga jij doen wat ik wil ' (uiteraard met logisch verstand erbij) maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen 
tsja als je paard weigert te lopen moet je em van de handrem zetten en koppeling voorzichtig op laten komentsja als je paard weigert te lopen moet je em van de handrem zetten en koppeling voorzichtig op laten komen
Mr inzicht dat t een gebrek aan vertrouwen was of evt tandproblemen hadden ze niet echt.
)
Maar kneem aan dat je zelf dan ook ervaring genoeg hebt om te weten of het geen zin of niet snappen is?