Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mereldevogel schreef:Ik ben blij, dat je wat aan alle reacties had!
zet hem op!
janneke1990 schreef:haaj haaj jij ben bang om van je paard te vallen, naja dat is nartuulijk niet zo leuk je zit zeker gespannen op je paard en vertouw hem/haar niet helemaal.
dat voelt je paard natuurlijk maar als je zelf nog niet zoo goede zit heb of geen goede evenwicht dat is helemaal niet raar en blijft bang om eraf te vallen kan je op voltige gaan.het is echteen super sport je leer eigenlijk de basis van het paardrijden en krijg vertouwe in je paard je krijgt even wicht en leer goed te blijven zitten dus misschien je kan wat rond kijken of er een voltige groep bij jou in de buurt is (echt aan te raden) zit er zelf ook op!!
Dieuwke1989 schreef:heey lieve mensen =) ik heb sinds ik het topic heb gestart weer 4 keer paard gereden =) en met in mn achterhoofd dat ik me niet moet laten opjagen ging het Veel beter =) heb zelfs een paard gereden dat mij de hele tijd liep uit te proberen en toen ik er op stapte dacht ik gewoon: mischien heeft ze een goede bui:) resultaat: na 5 minuten had ze door wie de baas is zonder zweepje![]()
! dus.. =) gaat lekker
maar meer tips zijn altijd welkom hoor