Halthouden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-01 17:03

Vandaag weer ff lekker gereden, wat op zich heel lekker ging. Maar een probleempje waar ik met het halthouden tegenaanloop: ze wordt ontzettend sterk. Ook als ik de teugels ff in 1 hand pak (voor het groeten hè Haha! ) steekt ze direct haar neus eruit. Zodra ik wegstap is het over en is ze weer lekker nageeflijk.

Wie herkent dit probleem? En hoe hebben jullie dit opgelost?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:08

ik heb dat probleem met mijn paardje precies zo l(. het is (nog) niet over! hij drukt zijn rug ver. eerst rond instellen (ontspannen uiteraard) en dan weer rustig verder. veel geduld *LOL*

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 19:14

Ik wou bijna zeggen, ga het halthouden aan de hand oefenen op commando en als het goed gaat tijdens het rijden, maar je mag bij een wedstrijd natuurlijk niks zeggen Lips are sealed

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 21:01

eerst een ophouding maken voor je gaat halthouden druk je nog eens goed je benen aan en dan handen ontspannen en dan moet ze als het goed is halthouden met het neusje naar beneden... queen deed dit eerder ook heel erg maar dit heb ik haar op deze manier weten te corrigeren

Love the life that you live, live the life that you love

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:49

Met Andrew had ik dat eerst ook, maar ik heb het opgelost met dieper vragen voor het halthouden en dan bij het halthouden nog dieper te vragen. Hij moest alles loslaten. Dat werkte steeds beter, en nu hoef ik meestal slechts mijn handen te sluiten en hij blijft netjes rond! ('t gaat echt lekker de laatste tijd! Pling )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Ubermetrics en 12 bezoekers