Wanneer mag ik een slof gebruiken bij een paard

Moderators: A_nouk, goldenarrow, Apple

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

angelatje

Wanneer mag ik een slof gebruiken bij een paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 12:04

Kan iemand mij helpen met de vraag wanneer ik een slof mag gebruiken bij een paard.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:08

Nooit, goed les nemen.

Zep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:10

Nou ja nooit....

Maar als je op internet moet gaan vragen wanneer je een hulpteugel moet gaan gebruiken doe je er verstandiger aan iemand te zoeken die jou vanaf de grond kan helpen

dressuurinstructie in Overijssel, mail voor meer informatie: louise@equimotion.nl

angelatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 12:12

Nou sorry hoor ik rijd al negen jaar alleen altijd zonder slof gereden maar hier hoef ik het dus niet te vragen

fleur i love ya

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:21

Waarom zou je nu ineens met slof willen rijden? Heb je een rijtechnisch probleem met je paard?

Of je nu 1 jaar of 9 jaar rijdt, goed les is onontbeerlijk. Als je instructie denkt dat je af en toe met slof moet rijden, kun je dat doen. Maar als je niet weet wanneer je met je slof mag rijden, dan gaan we ervan uit dat je ook niet weet hoe je een slof moet gebruiken.

Met goed gebruik kun je wel eens een probleem oplossen, maar bij foutief gebruik kun je heel veel schade aanrichten.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:22

Zep schreef:
Nou ja nooit....

Als je al afvraagd wanneer je hem mag gebruiken, kun je hem beter niet gebruiken. Vraag een deskundig iemand jou goed les te geven.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:55

Van VMR naar RT

irisiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:27