Paardrijden is zoooooooo moeilijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lizjuhh

Berichten: 1300
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 09:01

nou ik heb er ook last van hoor! Soms dan gaat het helemaal niet goed, dan denk ik ook*zucht*
ben nu al een tijd bezig met op mijn voeten aan het letten, mijn tenen gaan naar buiten... maar dit vind ik zooo moeilijk en het is spierpijnverwekkend Lachen en dan denk ik ook van whaaa dit leer ik nooit

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 09:04

Ow ja dat heb ik, maar doorbijten. En lukt het dan wel, heb je een heel goed gevoel Lachen
En daar doe ik het voor.

Effy

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:18

Haha, ik heb elk jaar wel een moment dat ik denk: jezus waar was ik een jaar geleden mee bezig?! Toen bakte ik er echt niets van!

En dan heb ik volgend jaar weer zo'n moment over nu. Je blijft leren.

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:44

ik ook hoor ! dan denk ik echt ooow ik ben me paard aan het verkloten het lukt totaaal niet. maar als ik dan weer een lesje heb en het weer lekker gaat denk ik nou... zo slecht gaat het helemaaal niet Haha!

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 14:52

Achjah je hebt aan 1 leven niet genoeg om te leren paardrijden tog? Haha!

Nouja ik geef de moed niet op Tong uitsteken We komen der wel. Ook al is het met pieken en dalen. Lachen

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:09

Ja idd, we moeten gewoon blijven leren, en doorbijten als je echt wil! Ik bakte er ook niks van met mn pony terwijl ik dacht dat we juist wel goed genoeg voor de Z waren Haha!
Naja..gewoon trots op jezelf zijn voor waar je nu bent en streven voor je doelen! En ja zoals Mevr. Van Grunsen zegt, je hebt echt een paar levens nodig om echt perfect paard te rijden, nou Anky komt er iig dichter bij de perfect zijn maar zelfs zij heeft het voor elkaar gekregen om te vallen..
Dus.
Goede moed houden, niet alleen denken hoe moeilijk het straks is, maar hoe goed het NU gaat!

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:10

Effy schreef:
Haha, ik heb elk jaar wel een moment dat ik denk: jezus waar was ik een jaar geleden mee bezig?! Toen bakte ik er echt niets van!

En dan heb ik volgend jaar weer zo'n moment over nu. Je blijft leren.


Ja dit ken ik!!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:24

Pfff, ik rijd pas 2jaar en heb inderdaad af en toe het zelfde!!

Vanwege mijn rug ben ik geneigd gauw wat naar voren te zitten, en ik wil het er zoooo graag uit hebben, maar helaas knok nog altijd door.. Vooral als ik heel geconcentreerd ben dan val ik iets naar voren, niet over dreven maar in mijn ogen (en die van me instructrice) te veel!!

Mijn paardje neigt al veel naar voren,dus als ik dat ook nog eens ga doen:S

Priscilla18
Berichten: 44
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:13

blijven lessen/oefenen