help hoe rij ik mijn pony aan de teugel

Moderators: A_nouk, goldenarrow, Apple

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

shelltje

help hoe rij ik mijn pony aan de teugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 18:11

ik rijd op 2 haflingers en die lopen wedstrijden voor de wagen en de ene rijd je na een half uur ofzo naar beneden en de andere helemaal niet en ik mag van mijn moeder geen hulpteugel ofzo gebruiken
en ik doe alles goed ik longeer ze 3 keer in de week met 2 lijnen met een schofje maar ik weet echt niet hoe ik het nou moet doen???????

groetjes shelly Verward

Rephartox Maysun (v. basgier): SGMW: Klasse 3 Dressuur mennen: L+11/ M+0 Vaardigheid mennen: M+2 Dresuur onder het zadel: B+11/ L1+0
Eliza van het Echwel (v.abel): Klasse 3 mennen
Elite princess van het echwel (v. don carino du bois) Stand- opfok

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:10

Sticky bij RT??
Dit is al je derde topic Rolleyes

Apple
Moderator RT, TEN, DRS, AP, AR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:23

Dit is je derde topic over hetzelfde probleem. Ik zet een slotje. Lees eerst de sticky door, overleg met je instructeur en als je een specifieke vraag hebt kun je een topic openen. Een dergelijk algemene vraag kunnen wij hier niet voor je beantwoorden.

Kevin: drs L1+9, spr B+2, SGW B+3, Endurance 197 ggk km's (eindstand), Kevin in Uddel
Daisy: drs L2+6, spr B+1, SGW B+1 Rondje door de Bollenstreek

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten