Op de voorhand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Op de voorhand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 19:57

Oke..misschien kom ik echt helemaal als een pennymeisje over maar soms kan ik echt niet zien of een paard op de voorhand loopt, terwijl ander mensen dat meteen opmerken...ben ik nou dom?
Ik zou echt willen weten wat het paard nou precies doet, en hoe je dat zo snel kan zien...jullie vinden me echt een loser nu he.. Bloos!

horse_girl

Berichten: 1272
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:03

Tuurlijk ben je geen loser, vragen kan altijd, daar is bokt geloof ik voor Knipoog
Ik zie t meestal aan dat het paard zeg maar schuin naarvoren loopt, en dat zn achterbenen een beetje erachteraan bungelen. Als het paard goed loopt, zit de achterhand er goed bij en kan het paard vaak goed ontspannen aan de voorhand. Ik weet er niet heel veel vanaf, hopelijk komen er nog meer reacties.

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:53

Geen loser hoor, ook ik heb er nog steeds moeite mee....

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:56

Nou, zo'n paard heeft dan 2/3 of meer van zijn gewicht op de voorhand. Hij loopt dan vaak te diep en het lijkt alsof hij de grond in loopt zeg maar Haha! Schuin naar beneden. Zoals horsegirl zei: ze achterhand bungelt en maar wat achteraan. Het is de bedoeling dat een paard met zijn hoef in de afdrukken van de voorhoeven stapt, of liever nog: er overheen.

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 22:21

Hee, nog eens wat geleerd..dank jullie, goed uitgelegd!