Wat is ut allemaal? Hellup!!

Moderators: A_nouk, goldenarrow, Apple

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

ancy_is_cool

Wat is ut allemaal? Hellup!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 14:33

Heey allemaal!!

Ik heb ff een vraag je aan jullie!!
Je hebt namelijk veel verschillende hulpteugels. Bijvoorbeeld de martingaal.. Waarvoor die gebruikt word weet ik oowk.. Maar van somiige weet ik niej waarvoor het goed of juist fout is!!bijvoorbeeld de

Thiedmanteugel,
Gogue
Slofteugel
Bijzetteugel

Noujah.. bedankt he!?!?

Debbieremi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:04

Ik heb er twee van de vier Haha! .
Ik gebruik de martingaal tegen het gooien van zijn hoofd. Hij heeft de neiging om als hij erg blij is dat hij mag werken, om zijn hoofd in zijn nek te gooien. Om te voorkomen dat ik dadelijk een gebroken neus heb of zo, heb ik er dus zo'n ding aan gehangen. Ik heb ook een slofteugel, deze gebruik ik met dressuren, omdat hij absoluut weigert om nageeflijk te worden en zijn achterhand te gebruiken. Ik gebruik de slof nu 2 maanden op aanraden van mijn instructeur en moet zeggen dat het erg goed helpt. Hij snapt het nu veel beter.
Laatst bijgewerkt door Debbieremi op 07-08-04 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

I may not always talk a lot of sense, but i'm always happy to listen!!!

Nieuwe foto's in mijn profiel!!!!!!!!!!!!!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:05

moet je even de zoekfunctie gebruiken bovenaan, en dan zoeken bij rijtechnisch, daar vind je veel informatie en ellenlange discussies(vooral bij die slofteugel Haha! )

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 15:06

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten