zit ik goed?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 15:00

ik heb al les.. elke week een of twee keer een uur maar mijn instructeur zegt er niets over Verward Maarja.. op een foto kan je het eigenlijk ook niet zo heel goed zien..

love_twister

Berichten: 31
Geregistreerd: 24-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 15:47

sorry hoor, maar je vraagt zelf of je goed zit en dar geven mensen eerlijk antwoord op en dan ga jij zitten zeuren dat je het op een foto niet goed kan zien Verward waarom vraag je het dan eigenlijk??

Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:36

ben t wel met twister eens!
En die bandages zitten echt neit goed! je kan ze wel altijd zo hebben maar ze blijven niet goed zitten!

kiola
Berichten: 78
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:30

ik vind je wel netjes zitten! probeer alleen je bekken te kantelen!

sjapoer_ox
Berichten: 10
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: terherne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:39

hej hoi,

ik vind eerlijk gezegt dat je niet mooi zit
je kan je handen wat dragen en recht op zetten je handen en dan wat openen in je handen en wat soepeler in de heupen en je bent wat van de pony af gegroeit Verward

Maayke
Berichten: 846
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:01

sjapoer_ox schreef:
hej hoi,

ik vind eerlijk gezegt dat je niet mooi zit
je kan je handen wat dragen en recht op zetten je handen en dan wat openen in je handen en wat soepeler in de heupen en je bent wat van de pony af gegroeit Verward



heey ilse je hebt gelijk de foto van de draf zit je navoren en je draagt je handen niet Verward je vraagt of je goed zit ik zeg Nee je zit niet mooi ik vind je te stijf zitten je ontspant niet en je bent ook zo beetje van je pony afgegroeit

Maayke
Berichten: 846
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:07

love_twister schreef:
sorry hoor, maar je vraagt zelf of je goed zit en dar geven mensen eerlijk antwoord op en dan ga jij zitten zeuren dat je het op een foto niet goed kan zien Verward waarom vraag je het dan eigenlijk??



ik vind je groot gelijk hebben

Maayke
Berichten: 846
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:07

WAAROM VRAAG JE HET DAN
Laatst bijgewerkt door Maayke op 01-08-04 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

stekelroosje
Berichten: 126
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:59

Waarom vraag je het niet gewoon aan je lesgeefmens of je goed zit. Je weet dat je hier op het forum een lading commentaar over je heen krijgt . En het grappige is........ ik heb een foto gezien van iemand die hier groot commentaar had ,maar die zat er zelf toch ook niet helemaal correct op haar paardje!

mmouse

Berichten: 547
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:15

stekelroosje schreef:
Waarom vraag je het niet gewoon aan je lesgeefmens of je goed zit. Je weet dat je hier op het forum een lading commentaar over je heen krijgt . En het grappige is........ ik heb een foto gezien van iemand die hier groot commentaar had ,maar die zat er zelf toch ook niet helemaal correct op haar paardje!


Je hoeft zelf toch niet perfect te kunnen rijden om te zien wat een ander "fout" doet.... Juist de dingen waarvan ik weet dat ik er een probleem mee heb vallen me bij anderen op (extra zintuig voor gekregen Knipoog)

nirvanahorse
Berichten: 91
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:15

als je paardje stil staat en je poseert kun je altijd denken aan het netjes gaan zitten. Het kan best dat je met halthouden netjes zit, maar met draven bijvoorbeeld heel erg beweegd met je handen en/of onderbenen. Daarom kun je het het beste aan je instructeur vragen, die ziet je in 'levende lijven' rijden.

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 16:02

oke, sorry ik zal het wel even aan mijn instructeur vragen..

stekelroosje
Berichten: 126
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:43

mmouse schreef:
Je hoeft zelf toch niet perfect te kunnen rijden om te zien wat een ander "fout" doet.... Juist de dingen waarvan ik weet dat ik er een probleem mee heb vallen me bij anderen op (extra zintuig voor gekregen Knipoog)

Nee ,maar het is zo wel erg makkelijk commentaar geven . Anky zit er ook niet altyd perfect op toch? . Of ze nu speciaal voor de foto zo staat of niet ,ze zit er zo netjes op .

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:46

even een kleine opmerking..dit is niet omdat abigaillover toevallig mijn zusje is maare ze vroeg toch hoe haar houding was niet of het zadel goed ligt of dat de bandages goed zitten..de bandages zijn misschien een beetje afgezakt na een uur rijden maar dat is toch niet zoon ramp dat kan bij iedereen wel gebeuren en over haar zit het is goed dat iedreen er commentaar over heeft alleen het moet wel leuk blijven

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 18:41

Ik sluit me aan bij hetismij.

Het is vanaf een foto uit stilstand heel lastig te zien hoe iemand zit. Een enkele draffoto zegt ook nog niet zoveel.

Verder denk ik dat alles hier ongeveer wel over gezegd is.