Geen stille benen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
noekie123

Berichten: 419
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:58

Roskur schreef:
Ik heb ook wel eens geprobeerd om mijn onderbeen meer aan te sluiten ofzo zeg maar, maar

Ik hoor ook elke keer 'aan je pony' voorbij vliegen. Vandaag trouwens niet zo vaak als anders, misschien dat het al ietsje beter gaat...? Schijnheilig (wat een optimisme weer!) Ik moet m'n tenen denk ik ook iets meer naar binnen wijzen, ik heb ook het idee dat ze te veel naar buiten wijzen maar als ik druk op de beugels zet door mijn tegen meer naar binnen krijg ik alleen maar last van mijn voeten na een lange rit / les en ik ben dan natuurlijk ook niet ontspannen genoeg lijkt me. Scheve mond



het gaat meer om jou beheersing van de spieren in het zadel. En daarbij moet je bepaalde spieren dan aanspannen en andere ontspannen. Dat maakt rijden ook zo moeilijk..

En met je tenen die naar buiten wijzen. Als je je knieen aansluit aan je zadel, gaan je tenen vaak automatisch naar binnen. Want als je je voet naar buiten draait, dan draait je binnenste van je knie ook naar buiten. Maar dat het pijn doet..ik heb dat met hakken uitdrukken. Nu niet meer, maar in het begin wel. Doordat je voet in een bepaalde houding zit, die niet natuurlijk is daarom doet dat pijn. Dat wil dan niet zeggen dat je te weinig ontspant geloof ik.

Kijk maar eens naar die jocky's (schrijf ik het goed?) die hebben in het begin ook vaak veel last van hun houding, maar dat went.