niet stilstaan buiten.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

niet stilstaan buiten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 22:20

Mijn paard wil op de weg dus absoluut niet stilstaan Boos!
In de bak doet hij dit wel netjes maar zodra we buiten komen heft ie "zin" meer in halthouden ofzo en loopt gewoon door.
Ze is helemaal verkeersmak en doet ook geen poging ervandoor te gaan maar wil geoon niet stil staan.
Ik probeer zovaak mogelijk met haar te oefenen met halthouden op de weg maar dat helpt niet echt.
Hebben jullie nog tips?

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:28

Nee, eigenlijk kan ik niks anders bedenken dan gewoon heel consequent blijven! De aanhouder wint he! Knipoog

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:27

Dit is een teken van geen respect voor jou! Net zolang stil blijven staan! Zet haar desnoods met de neus tegen een boom aan o.i.d. Ze moetleren om op jou te wachten. Niet alleen in een bak, maar ook zeker daar buiten!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:15

ja gewoon doorzetten zet er idd ergens tegen aan als het echt niet wil. gebruik ook je stem erbij. desnoods als ze heel drammerig is een pasje achterwaardts

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:26

ja ben ik het ook mee eens.. en anders neem je een keer iemand mee (bijv. op de fiets) die je helpt bij het halthouden en zorg dat je je stem goed gebruikt!! en probeer dit steeds opnieuw en daarna af en toe keertje alleen proberen..

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 12:30

idd is iemand meenemen wel een goed idee.
Ga het van d eweek eens proberen.
We moesten gisteren wachten voor de open brug, nou het weas een klein drama. En maar draaien en doen. Je zou denken dat ze zo opgesloten tussen twee auto"s geen kant op kan.