Drammerig met buitenrit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:09

splash heeft het helaas ook en toen was het er eind van vorige zomer bijna uit, ben ik in de winter niet super vaak naar buiten geweest zit het er nu weer in
ik zelf rij wel met martingaal, omdat ze heel erg de neiging heeft om haar hoofd in de lucht te doen (dravereigen denk ik Tong uitsteken ), maar ben ook tegen alle andere soorten hulpmiddelen. Mijn martingaal staat niet zo strak dat ze niks meer kan dus ze heeft ook nog vrijheid....

Splash † en Nuut † :+: Voor altijd in mijn hart, ik hou van jullie

Sinds 13 juli 2021 trotse mama van Nola <3


marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:30

sans6"]
[quote="marina schreef:
Wat natuurlijk ook een optie is is er een slof aanhangen, schijnt ook geweldig te werken Knipoog Haha!

JA is wel leuk bedacht hoor, het werkt absoluut, alleen zijn er weinig mensen die, als er een slof aanhangt, ook daadwerkelijk dat ding kunne loslaten. Want het werkt zo lekker makkelijk, trek maar aan, en je paard kan niet meer zo hard. Ik heb zelfs meegemaakt dat iemand dat ding aantrok terwijl het paard wilde galopperen, en de slof brak!!!
En dan is er niet veel over van dat ontspannen buitenritje, ja, voor jou wel, maar niet mee voor je paard!! En dat is,neem ik aan, toch een van de redenen dat je gaat buitenrijden?
Dus, ALS je met slof buitenrijdt, zorg dta je weet hoe je ermee om moet gaan, en blijf er zo veel mogelijk vanaf!!
[/quote]
Jeetje die smilies staan er niet voor niets achter Haha!

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 00:01

DAt begrijp ik wel, ik zeg het ook niet alleen tegen Marina, ik geef alleen MIJN mening over een slofteugel. Ik ben ook niet tegen een slof, MITS je er mee om weet te gaan, en imo weten veel mensen dat niet.

You're immortal until proven otherwise

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 07:12

ok, maar aangezien je mij quote, dacht ik dat het tegen mij bedoeld was


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers