Wie heeft problemen waar je niet uit komt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ophra
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 19:06

Insider schreef:
Ik denk dat dit echt een goedbedoelde actie is van iemand die het zelf zwaar te verduren heeft gehad en nu heel blij is met een oplossing die niet voor de hand ligt. En nu graag anderen de ellende wil besparen om verder te klooien. Vraag me af waarom paardemensen altijd zo negatief reageren dan zul je nooit iets wijzer worden! Als Insider in de sport weet ik dat er een paar mensen rondlopen die heel goede dingen kunnen doen voor ruiter en paard maar vaak door de top van de sport bezig gehouden worden.


Tenminste iemand die er wat van begrepen heeft. En de rest die zo negatief doet die barst maar. Want het was dus een goedbedoelde actie omdat ik zo blij ben dat ik wel van mijn probleem af ben. Maar blijf lekker prutsen met jullie negatieve gedachten over andere mensen. En bah wat zijn de meeste van jullie misselijk om voor je al iets weet iemand af te maken.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:00

Jee lekkere binnenkomer zeg Ophra , je eerste topic hier op bokt en dan meteen op die tour.

Beetje naief om te denken dat hier allemaal mensen zitten te wachten op de zoveelste revolutionaire trainingsmethode. Misschien kan jij wat leren van de kennis hier op bokt, wellicht kan je kennis toevoegen, dat is het voordeel en het leuke van een openbaar forum: dingen delen, discusseren en soms een beetje ruzieen Ach gut . De meeste mensen die hier wat langer rondhangen kennen elkaar tot op zekere hoogte en weten wat ze wel of niet aan de berichten van medebokkers hebben. Jij bent hier nieuw, ik zou zeggen stel je voor, vul je profiel in, leg uit wat je bedoelt (als je daar nog behoefte toe voelt) en je zult zien dat het best leuk is.
Laatst bijgewerkt door astridh op 06-05-04 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:35

?????????????????????? Ik volg het nu al niet meer hahahaha Lachen

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:52

Sorry Opra, maar het zou gewoon leuker zijn om te lezen wat er is gebeurd en hoe het uiteindelijk opgelost is voor te gaan pb'en. Als deze kennis belangrijk kan zijn dan zijn er veel mensen die het willen weten.

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:20

Ik vind dit een nutteloos topic. Of je zegt wat je te zeggen hebt of je houd helemaal je mond, aan dat vage gedoe heeft niemand wat. Of het nou goed bedoelt is of niet...
Dus Ophra vertel wat je te zeggen hebt en ga anders niet in discussie.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:27

Precies estragon! Enne Ophra en Insider, jullie zijn allebei erg nieuw he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:49

Als jullie nieuw zijn, krijgen jullie wel meteen een stortvloed over je heen.

Is niet echt aardig van ons. Als je het kopje RP een beetje doorspit, zul je lezen dat er velen zijn die problemen hebben met hun paard en daar advies voor vragen. Er zijn ook een hoop bokkers die vanuit hun ervaring goede adviezen geven.

Je zult ook gaan ontdekken dat er soms een toontje of sfeertje op bokt is, die voor buitenstaanders niet altijd even doorgrondelijk is. Gedurende de periode dat bokt is ontstaan is er een flinke groep bokkers ontstaan die elkaar kent en hierdoor is er een "aparte manier van praten" ontstaan. Je zult hiervan vanzelf op de hoogte komen, als je van plan bent dit forum te blijven bezoeken.

In dit forum is het beter als je eerst wat inleest en als je waardevolle informatie hebt, zijn de mensen echt wel degelijk geinteresseerd. Hoedt je wel voor die, die ook zeer zeker wel weten waar ze over praten. Er zitten zeer ervaren bokkers onder ons die niet zomaar iets voor zoete koek nemen. Dus heb je ietst te melden, graag zelfs, maar onderbouw het wel goed.

Soms zijn er pittige discussies op bokt, die ik altijd volg. Ik iig heb er veel van geleerd en soms gaat het boven mijn pet. Durf je de uitdaging nog aan om jouw onderwerp bespreekbaar te maken? Anders graag je adviezen desgevraagd op RT en zullen wij je vanzelf wel leren kennen.

IIG welkom op bokt.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:50

Nou meer kan ik niet toevoegen aan russel.... Haha!

Welkom op bokt....

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:08

Ook vanuit mijn kant welkom hier Haha!

Wat denk ik de meeste mensen hier wantrouwend maakt, is de manier waarop je je voorstelt, bericht 1 zeg je dat je probleem is opgelost, maar je zegt niet welk probleem en wat de oplossing was, bericht 2 geef je wat "hints" of hoe je dat dan ook wilt noemen maar geeft nog steed sgeen antwoord op de vraag die je werd gesteld, en hetzelfde in al je andere berichten.
Mensen komen in dit topic en zien dat jij een oplossing op een probleem hebt, maar aan jouw berichten heb je simpelweg niets...
en dat is echt niet om jou aan te vallen ofzo, maar gewoon hoe het op mij overkomt, ik heb in de loop der tijd wel een aantal problemen gehad en ben er altijd uitgekomen, al duurde het soms een half jaar, maar als je echt een probleem hebt en je komt hier voor een oplossing snap ik best dat mensen een beetje sjaggo worden als ze alleen maar voor raadsels worden geplaatst.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:20

Ophra, je bent niet de eerste die met een vaag eerste berichtje op bokt aan komt waaien en loopt te proclameren het licht te hebben gezien. Ik krijg dan daar een heel naar gevoel bij...en er gaan allemaal alarmbelletjes bij me rinkelen. Omdat dit precies de manier is waarom Jehova's getuigen en alle andere sektes hun slachtoffers uit gaan zoeken.
Dus vage opmerkingen: wees er open voor en vertel het hier op bokt. Als dat gesjoemel via PB geeft mij de indruk dat het verhalen zijn die het daglicht niet kunnen velen.

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:25

jah inderdaad, iedereen heeft nu lang genoeg gewacht en je hebt je zelf nu een beetje genoeg verdedigd tegen wat anderen te zeggen hadden nu willlen we toch echt ( VOOR DE LAATSTE KEER DEZE VRAAG) weten wat jou nou speciaal maakt Knipoog

daar komtie:

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:15

het leuke aan een openbaar forum is juist dat het 'openbáár' is....en dat zijn pb's niet (meer).
nieuwsgierig word ik hier eigenlijk niet door; wel een beetje wrevelig : je vertelt het wél of je vertelt het niét.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:37

Ik heb net een pb terug gestuurd omdat ze mij negatief vond Verward
Ben alleen realistisch door te zeggen dat je 'problemen' niet van papier af oplost.

Verder vertel je nergens wat jezelf hebt meegemaakt en dat maakt het topic erg onintressant.

Vertel het , leg uit en bied je hulp aan bij mensen die ook dit soort problemen hebben.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:37

Problemen zat, maar als ik het hele topic zo lees dan zoek ik het liever zelf uit... Scheve mond

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 01:20

Ik ken jou niet Ophra, maar ik herken de reacties wel. Ik ben wel geinteresseerd dus ik stuur je een PB.

narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 02:08

Ophra"]
[quote="Insider schreef:
Ik denk dat dit echt een goedbedoelde actie is van iemand die het zelf zwaar te verduren heeft gehad en nu heel blij is met een oplossing die niet voor de hand ligt. En nu graag anderen de ellende wil besparen om verder te klooien. Vraag me af waarom paardemensen altijd zo negatief reageren dan zul je nooit iets wijzer worden! Als Insider in de sport weet ik dat er een paar mensen rondlopen die heel goede dingen kunnen doen voor ruiter en paard maar vaak door de top van de sport bezig gehouden worden.


Tenminste iemand die er wat van begrepen heeft. En de rest die zo negatief doet die barst maar. Want het was dus een goedbedoelde actie omdat ik zo blij ben dat ik wel van mijn probleem af ben. Maar blijf lekker prutsen met jullie negatieve gedachten over andere mensen. En bah wat zijn de meeste van jullie misselijk om voor je al iets weet iemand af te maken.
[/quote]

Je kan ook:

-het beestje bij de naam noemen en dus neerzetten WAT je probleem was en WIE jou zo goed heeft geholpen en WAAROM je denkt dat er veel mensen en paarden mee geholpen kunnen worden. Denk dat dat beter werkt dan een geheimzinnige opening te plaatsen en dan vervolgens gaan klagen dat niemand je serieus neemt.

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 08:06

lijkt me stug dat je een oplossing voor elk probleem hebt. het komt zo niet echyt geloof waardig over. ik ben het dus eens met de mensen die b=vinden dat je mar eens moet vertellen, wtaje oplossing is. ben toch wel heel benieuwd geworden! of be je alweer van bokt af door de reacties?

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:38

tsja ik ben nu zo zoetjes aan ook wel benieuwd Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:08

Aqua8horse schreef:
Ik ken jou niet Ophra, maar ik herken de reacties wel.


Verbaasd me niets...je pakt het namelijk op precies dezelfde manier aan...Lips are sealed

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:45

Maar kennelijk blijven jullie toch geinteresseerd op een of andere manier Tong uitsteken Haha! En het voordeel is dat wij geen paarden meer met problemen hebben Pling

Als ik een probleem zou hebben met een paard zou ik me niet druk maken om de manier waarop iets gezegd wordt. Ik zou ervan uitgaan dat iemand niet zomaar iets roept en ik zou dus direct de moeite nemen om meer te weten te kunnen komen over een eventuele oplossing voor het probleem. Maar goed kennelijk zijn er mensen die de manier van schrijven belangrijker vinden dan de oplossing. Wat opvalt is dat ze vreselijk druk zijn met berichten, dus kennelijk wel nieuwsgierig zijn.
Persoonlijk lijkt mij dat tegenstrijdig, maar gelukkig leven we in een vrij land.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:55

Tuurlijk ben ik wel nieuwsgierig.

Voor ik naar Antoine de Bodt ging heb ik een heel verhaal gelezen over hoe hij te werk ging/gaat. Zowel in een artikel in de bit als op het internet.

Nu wist ik waar het over ging.

Dit kan ik nou niet bij de topic starter .
Kan bij de topic starter niet eens zeggen of ze het rijtechnisch aanpakt of met medicijnen Verward .

Inmiddels weten we bij aqua8horse dat het om rijtechnisch oplossen gaat.
Maar dat heeft ook een tijd geduurt. Knipoog

We kunnen gewoonweg niet allemaal door de pc heenkijken!!!
Of iemands gedachten lezen wat hij bedoelt.

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 10:41

Ik ben ook wel benieuwd. wil je me het pben

Issy
Berichten: 2442
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 10:54

maar het is wel opeens erg Oprah stil..............

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:43

waar zou ze gebleven zijn...word steeds nieuwschieriger

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 12:47

En wij zitten hier maar met onze problemen te wachten tot ze weer iets durft te zeggen Boos!