die benen , grr...

Moderators: A_nouk, goldenarrow, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cemlys

die benen , grr...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 21:04

Ik heb een probleem met mn benen. Vroeger viel het heel goed mee, maar de laatste tijd heb ik wat minder gereden (veel minder eigelijk) en nu leiden mn benen weer een eigen leven als ik rijd. ze blijven maar niet stil. ik probeer zoveel mogelijk ontspannen te zitten. ze hebben me al de raad gegeven mn beugels te verkorten maar dan heb ik het gevoel te verkrampt te zitten en is het bijna nog erger. heeft er iemand tips. ik probeer er nu zo weinig mogelik op te letten. Het gaat al wat beter maar heeft iemand nog tips. ik klem niet echt met mn knieen denk ik dus daar licht het niet aan.

wiljemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:17

je kan lappen tussen je knie en zadel leggen, zodat je je knie op z'n plek moet houden, misschien dat dat werkt voor je onderbeen stil houden. heb ik ergens gelezen.....

MinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:20

haai
veel zonder zadel rijden. Dat is ten eerste heel goed voor je evenwicht en ten tweede (daarmee samenhangend uiteraard) ook heel erg goed voor je zit.
Baai, MinX

"The more I came to know the people... The more I love my horse"

peggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:46

meestal helpt je beugels een paar gaten korter al een hoop. en juist wel je knieen aansluiten.

alexxxandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:38

hangt van de bouw van je paard/pony af. als die een beetje rondere bouw heeft, en je doet je beugels nóg korter, ga je nog meer gehoekt zitten, en sluiten je knieën dus niet meer aan. ik zou de beugels dus weer op de oude lengte doen, en vooral hakken goed uitdrukken. volgens mij is er een ander topic ook al over geweest, misschien dat je die in de zoekfunctie nog kan vinden. iig veel succes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie