Evenwichtsprobleem oid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 10:17

Ik weet niet precies wat voor titel ik hiervan moet maken maar ik zal het even uitleggen. Barbiano's moeilijke kant is linksom. Daar heeft hij moeite met uitzakken en als hij dan lekker los is heb ik het idee alsof hij een beetje zat is zo loopt hij dan. Rechtsom gaat het echt een stuk makkelijker. Ik begin sowieso altijd aan deze kant altijd op een volte met stelling en buiging. Hij heeft ook veel meer moeite om op deze kant stelling en buiging aan te nemen. Ik moet hem dan ook echt ooit overtuigen dus veel binnenbeen om het gewenste resultaat te krijgen. Hebben jullie tips om dit beter te maken. Alvast bedankt.

CC - LOVER

Berichten: 551
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 13:27

ik denk gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent, ook veel slangevoltes rijden
op den duur (kan lang duren hoor) zal hij dan wel leniger en meer in evenwicht gaan lopen
blijf wel zelf heel recht zitten, ga niet mee buigen, daar raakt je pony alleen maar mee van uit evenwicht

helpt het allemaal echt niet, ook niet met behulp van een goede insturcteur, dan zou ik eens fysio therapie gaan proberen
heeft bij mijn pony ook enorm geholpen

succes!