Jong paard nog erg slap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardjes101
Berichten: 258
Geregistreerd: 11-03-23

Re: Jong paard nog erg slap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 11:14

Heel verstandig besluit! Zo kan jij rustig aan revalideren en heb je geen zorgen om haar. Wanneer je angst heb ontwikkel (wat ik heel zou goed zou begrijpen, jou blessure is niet niks), zou je ook een speciale therapie voor angst met rijden kunnen volgen in de tussen tijd. Ook zou je misschien op een rustig paard kunnen beginnen de eerste keren. Weer even vertrouwen op bouwen en dat in combinatie met een psycholoog, dan zou het helemaal goed moet komen met jullie.

Appelfruit
Berichten: 98
Geregistreerd: 17-01-24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-24 22:29

Paardjes101 schreef:
Heel verstandig besluit! Zo kan jij rustig aan revalideren en heb je geen zorgen om haar. Wanneer je angst heb ontwikkel (wat ik heel zou goed zou begrijpen, jou blessure is niet niks), zou je ook een speciale therapie voor angst met rijden kunnen volgen in de tussen tijd. Ook zou je misschien op een rustig paard kunnen beginnen de eerste keren. Weer even vertrouwen op bouwen en dat in combinatie met een psycholoog, dan zou het helemaal goed moet komen met jullie.


Ja dacht ik dus ook. Ik wil dan wel als i wat meer herstelt ben met der op de grond aan de slag. Om der via hier sterker te krijgen.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8309
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Jong paard nog erg slap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 00:04

Helaas is dit topic geopend door een schaduwaccount. De topicstarter kan hier niet meer reageren en daarom zet ik dit topic op slot.