Mot met instructeur wat zouden jullie doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:09

Fijn meis!
Dat zal een hele oplucting zijn of niet?!


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 08:50

Dat klinkt beter Kim! Hoe is het nu met Lodewijk?

Wel spannend om er straks weer op te stappen, hoe zal hij aanvoelen na deze behandeling?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:03

Kim, Rodinde is dus WEL officieel een veearts he! maar de reguliere geneeskunde faalt heel vaak en daarom werkt ze homeopatisch (heel licht) en met manuele therapie. Ze is echt heel vakbekwaam, ze ziet precies of een paard niet of wel goed loopt. Misschien is het een tip voor jouw instructeur om eens navraag te doen naar haar.

Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 11:50

Gelukkig, dat probleem is weer uit de wereld, nu kun je al je aandacht weer aan het opknappen van Lottel besteden.

Navragen is beter dan afvragen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-01 11:57

het gaat heel goed met 'm zo erg dat ik me heel schuldig voel want hij had dit probleem al voor dat ik 'm inreed... hij stampte heel hard in zijn stap, stapte wel mooi over maar met een tikkie hanetradachtig pas.. dat is nu al helemaal weg..
Op rechts is hij wat stijvig op links niet en hij ligt weer op de ander zij (extra poetsen dus)Rodine zei dat het eerst erger en dan beter zou worden.. maar het was meteen al beter en dat vind ik dan ookwel weer eng.. ik bedoel het had erger moeten worden waarom gebeurd dat niet is er iets mis?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:38

Het hoeft echt niet altijd eerst erger te worden hoor. Het is een vrij algemeen beeld dat er in eerste instantie verergering optreedt, maar jij hebt toch geen algemeen paard???

Met homeopatie bij mensen gaat dit verschijnsel ook op (eerst verergering van klachten), maar bij mij slaat het altijd meteen goed aan, verergering heb ik nooit. Dus das erg persoons- of paardgebonden!

Moed houden! Groetjes Mieke


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers