2 methodes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
breezerlover

Berichten: 303
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:56

Je eiegn methode is het best

lailapri

Berichten: 22131
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 22:36

Ik vind dat je moet doen waar je paard zich het beste bij voelt, het is toch de bedoeling dat ie gaat ontspannen? Bij die van de buurman moet je met 2 handen te gelijk kneden, heeft ze geleerd, bij mijn fjord omdebeurd, met beide handen kneden, als je het anders doet snappen ze er niets van en gaan ze vervelend doen.

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 20:30

ok, ben het helemaal hiermee eens, ik denk dat de eerste manier toch de beste is voor Assie dan. Want met die buitenteugelmethode verstart ze en dat snapt ze nog niet. Hopelijk kan ik dat surferken42 laten inzien! Clown
Ik vind dat die mannen in de club dat maar moeten inzien. Het is een jong paardje, dan kan je nog geen 'hogere' dingen verwachten, anders werk je echt je paard kapot!

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 15:35

surferken42 schreef:
Probleem is gewoon dat het allemaal wat "vlug" moet gaan in clubs in vergelijking met de tijd die je aan je paard kunt besteden (als je nog student bent en het winter is en je niet kan trainen tijdens de week)

Gisteren liep ze lang maar ontspannen dus weer iets op de beter weg.
De laatste 15 min was het springen Lachen in draf galop , oxers & dubbelsprong Lachen:-):-) was een dampwolk als ik stopte. hehe


Maar ik zou mijn paardje niet kapotrijden omdat het 'vlug' moet gaan. Astra moet echt nog leren ontspannen blijven, en met die 1ste methode gaat het veel beter (check de fotos!) Maar je doet er van wat je wil, het is jou paard, ik heb mijn advies geveven, en ik zou het heel jammer vinden als het nu verder niet goed gaat. Scheve mond

surferken42

Berichten: 253
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Brugge/Oostkamp/Hertsberge (belgië, west-vl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 15:27

Vorige week ging alles redelijk goed tot goed Lachen Hopelijk deze avond ook Lachen