junior

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anky0221
Berichten: 8
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:20

Niet eens?

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:30

Anky had er de handen behoorlijk vol aan hoor.....

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:37

Wij zijn vorig jaar bij een 4 jarige junior merrie wezen kijken, het was een super mooi dier, goed lopen, veel front, maar we zijn afgeknapt op het rillerige, angstige karakter. Het beest vloog nog elke dag haar stalletje in en uit.

Flirt

Berichten: 54
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 23:02

nou bedankt voor jullie antwoorden en voor de mooi foto's zo zie je maar dat alle paarden erg verschillend zijn en dat ik er echt veel aan moet gaan doen. Bedankt OK dan!

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 01:19

Ik heb inderdaad ook uit betrouwbare bron vaker gehoord dat Anky en Junior elkaar niet echt lagen.
Junior blijkt nogal een etterje te wezen en Anky schijnt niet echt met zijn karakter overweg te kunnen, zo heb ik gehoord...
Of ze heeft er gewoon geen geduld voor.

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 08:58

wat ik dan niet snap is waarom ze hem dan zo lang heeft doorgereden als ze niet met hem overweg kon. En als ze niet met hem overweg kon, hoe kan het dan dat ze hem toch maar op GP niveau heeft gekregen. Blijkbaar moest ze toch beter met hem overweg gekunnen hebben dan dat ze dacht aangezien Anne hem ook niet uitbracht zal er ook wel iets geschort hebben.

Suzanne F.

Berichten: 49276
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 09:32

petraaken schreef:
wat ik dan niet snap is waarom ze hem dan zo lang heeft doorgereden als ze niet met hem overweg kon. En als ze niet met hem overweg kon, hoe kan het dan dat ze hem toch maar op GP niveau heeft gekregen. Blijkbaar moest ze toch beter met hem overweg gekunnen hebben dan dat ze dacht aangezien Anne hem ook niet uitbracht zal er ook wel iets geschort hebben.


Anky zat aan een contractje vast, zoiets heet contractbreuk. En zij reed hem heus niet elke dag, er was iemand anders die hem eerst schopte en dan reed zij hem. En ik zeg niet dat dat paard geen talent heeft want anders had hij nooit uiteindelijk GP kunnen lopen maar ze moeten het wel voor je willen doen. En daar schorte het aan, echt werkwillig was hij niet.

En tja Anne ben ik niet echt van gecharmeerd, vond het ook al geen paard voor haar. Heb haar in Zwolle gezien met Junior, om te huilen. Was ook blij dat hij naar Happie ging maar ook daar doet hij het niet meer.

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:03

Ik ben ook niet gecharmeerd van Anne. Zou het niet kunnen dat Junior gewoon, tja het zal ik het zeggen gewoon "op" gereden is? Als hij al niet werkwillig was en hij werd toch gedwongen kan het zijn dat hij geestelijk gewoon niet meer wil. Ze hadden hem beter nadat Anky met hem stopte gewoon teruggetrokken uit de sport ten behoeve van de fokkerij. Geen haan die daar commentaar ging op geven. Nu komt de hengst alsmaar in een slechter blaadje bij de fokkers te staan. Zijn de roddels en vermoedens nog erger aan het worden omdat er gewoon niet open kaart wordt gespeeld en iedereen is maar aan het gissen wat er met hem is. voordelig is ook anders dan, denk ik.

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:47

Hmmmm..... denk dat over het algemeen slechts het halve verhaal bekend is, maarruh.... ik wil Junior best wel weer lekker rond bokken hoor Knipoog:D , misschien wat wilde buitenritjes maken.... sprongetje voor de afwisseling.... mwah, zou ie er weer zin in krijgen?

Voor mij hoeft er niet eerst een ander op....... Schijnheilig *LOL*

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:03

Wil me wel vrijwillig aanbieden hoor Haha! Haha! Haha! Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:13

Oei, Aimee, kijk uit wat je zegt want zelfs Jeroen had er de handen meer dan vol aan om erop te blijven.... Zou dan maar een tube secondenlijm meenemen als ie nog steeds zo lastig is.... Wat ik (lang geleden hoor) gezien heb was niet misselijk, menig rodeopaard is tammer....

Kan me trouwens wel voorstellen dat Anky er eerst een ander op liet... Had ze bij Joker ook moeten doen, had ze de poot niet gebroken.... (bedenk maar eens wat dat voor consequenties gehad heeft)

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:36

Hahaha, Annegti. Gelukkig weet ik het niet alleen van horen zeggen en ook niet alleen van wat ik "gezien" heb....... Knipoog Haha!
Ennuh, als we toch Joker Lovers erbij betrekken..... daar weet ik ook nog wel een ruitertje voor hoor...... Knipoog Schijnheilig beetje basissport zal ie toch nog wel kunnen lopen? Net als leeftijdgenoot Jetset.....

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:41

Aimee schreef:
Net als leeftijdgenoot Jetset.....


Daar kan ik mij best een tijdje mee vermaken.. Haha!
Eigenlijk jammer dat zo'n paard niet veel meer doet.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:24

annegti schreef:
Oei, Aimee, kijk uit wat je zegt


Denk dat Aimee wel weet wat ze zegt Haha! Haha! Haha!

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:42

Schijnheilig

Bucephalus

Berichten: 2469
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:57

In ieder geval vind ik Junior een paard met een hele mooie bouw (evenwichtsskelet) en het was een veelbelovend paard. Heel jammer, dat hij nu in de ring niet meer wil, als dat waar is. Dat moet toch ergens vandaan komen zou je zeggen...

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:06

Het is maar net wat je 'betrouwbare informatie' vindt, daar versta ik mijn eigen waarnemingen wel onder......... had ook liever wat anders willen zien hoor. Ik vind Junior een gaaf paard, denk niet dat het echt een verkeerde is alleen jammer dat hij het nu laat afweten.

Bucephalus

Berichten: 2469
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:18

Een paard laat het nooit zonder reden afweten.

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:38

Ben ik het helemaal mee eens, Bucephalus. Ik geef toch ook geen reden waarom hij het laat afweten, geef slechts aan dát het gebeurd en dat ik dit zeer betreur.

Bucephalus

Berichten: 2469
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:41

Het is ook niet bedoeld als kritiek op jouw posts Aimee. Ik vraag me alleen af hoe een getalenteert paard dat eerst bij 's Neerlands beste amazone stond nu niet meer presteert. Ik denk dan aan de bijdrage van Pipo.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 21:06

Citaat:
Ennuh, als we toch Joker erbij betrekken..... daar weet ik ook nog wel een ruitertje voor hoor...... beetje basissport zal ie toch nog wel kunnen lopen? Net als leeftijdgenoot Jetset.....


Jetset ook niet meer in de race?
Ik heb hem het laatst aan het werk gezien in Zwolle.Hij was toen Prix St George.Zijn amazone had letterlijk en figuurlijk haar handen vol aan hem.
Stoute Jetset....

PieterBel

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 22:52

Ik had nog een stille hoop dat Gert Jan van Olst hem zou gaan springen Lachen toen hij bij Anne onder het zadel kwam. De junior's die ik ken of heb gereden konden allemaal aardig goed springen. En Junior's vader Uniform had 9-ens en 10-en voor springonderdelen, moeder van Junior was m springen en uit de merrielijn zijn meerdere springpaarden gekomen. Maarja helaas niet gebeurd.
Precies tegenovergestelde dan van Kigali (van springpaard naar dressuurpaard) en dan bij Junior andersom Lachen

EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:05

zoekie schreef:
Ik had nog een stille hoop dat Gert Jan van Olst hem zou gaan springen Lachen toen hij bij Anne onder het zadel kwam. De junior's die ik ken of heb gereden konden allemaal aardig goed springen. En Junior's vader Uniform had 9-ens en 10-en voor springonderdelen, moeder van Junior was m springen en uit de merrielijn zijn meerdere springpaarden gekomen. Maarja helaas niet gebeurd.
Precies tegenovergestelde dan van Kigali (van springpaard naar dressuurpaard) en dan bij Junior andersom Lachen


Dat zou wel leuk zijn: Junior als springpaard! Overigens wel een foutje in bovenstaande informatie: uit de moederlijn van Junior komen inderdaad meerdere springpaarden, maar de moeder van Junior is echt nooit M-springen geweest. Wel Z-dressuur.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 11:12

Gerrie schreef:
Citaat:
Ennuh, als we toch Joker erbij betrekken..... daar weet ik ook nog wel een ruitertje voor hoor...... beetje basissport zal ie toch nog wel kunnen lopen? Net als leeftijdgenoot Jetset.....


Jetset ook niet meer in de race?
Ik heb hem het laatst aan het werk gezien in Zwolle.Hij was toen Prix St George.Zijn amazone had letterlijk en figuurlijk haar handen vol aan hem.
Stoute Jetset....


JetSet in de Prix St George.... Huh?? Verward
Ik had van zijn vorige amazone en van de dochter van "de Dalhoeve" gehoord dat hij door een steeds terugkeerende blessure niet meer op dat niveau uitgebracht zou worden. Van de zomer startte hij hier in de buurt met een jongentje gewoon voor de lol in het Z1. Toen was hij overigens heel erg braaf en liep hij zo tussen al het andere paardengespuis door zonder een kick te geven.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 11:37

saluut"]
[quote="Gerrie schreef:
Citaat:
Ennuh, als we toch Joker erbij betrekken..... daar weet ik ook nog wel een ruitertje voor hoor...... beetje basissport zal ie toch nog wel kunnen lopen? Net als leeftijdgenoot Jetset.....


Jetset ook niet meer in de race?
Ik heb hem het laatst aan het werk gezien in Zwolle.Hij was toen Prix St George.Zijn amazone had letterlijk en figuurlijk haar handen vol aan hem.
Stoute Jetset....


JetSet in de Prix St George.... Huh?? Verward
Ik had van zijn vorige amazone en van de dochter van "de Dalhoeve" gehoord dat hij door een steeds terugkeerende blessure niet meer op dat niveau uitgebracht zou worden. Van de zomer startte hij hier in de buurt met een jongentje gewoon voor de lol in het Z1. Toen was hij overigens heel erg braaf en liep hij zo tussen al het andere paardengespuis door zonder een kick te geven.
[/quote]

Hij is wel op dat niveau gestart door een nederlands meisje die in Duitsland woonde.Stond ook in de hengstenfolder.Ik heb nu wel over ,ik denk wel 2 jaar geleden alweer.
Hij is ook best braaf,want de eerste keer in Zwolle rende er tijdens de kindermiddag allemaal kinderen op hem af om een handtekening te vragen aan de amazone.GElukkig bleef hij er rustig onder
Haha!