wanneer met galopwissels beginnen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 17:54

ac alopwissel wordt beter naarmate verzameling maar hij springt hem al correct en zuiver en met opsprong, hij blijft verbeteren qua sprong he das logisch! en ach [***] is pas 5 Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:03

Okeeeeej PJ, maar we kunnen ook niet allemaal zo talentvol zijn! }> Knipoog Haha!
Knap van Torino hoor!
Maar met Maril is het nog toekomstmuziek. Hij gaat netjes en ontspannen in alle zijgangen.
In drie weken tijd kent hij travers, appuyeren en goede keertwendingen.
Contra is al heel lang bevestigd, maar ik wil nu eerst een eenvoudige galopswissel op zit hebben en daarna hoor ik vanzelf wel wat we verder gaan doen... Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:12

ach zo zie je t maar, [***] is een echt ankypaard haha spijtig dat ie niet door zijn zijgangen geraakt haha ach ik boei mijzelf op tussen die zijgangen, vind ik zelf moeilijk Vingers aflikken galopwisels zijn superfijn en als ik eerlijk ben stel ik die zijgangen altijd maar uit haha, alhoewel hij nu door zijn schouderb innen waarts is op rechts en bijna op links, dan travers en dan apuyees Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:17

het is inderdaad spijtig dat je niet zo talentvol bent als ik, want met jou geld had je dan al beter geweest als naky Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 18:40

Met mijn geld koop je nog geen shetlander hoor!!!! Party!!

Maar ach...we zijn profs he..want we kiezen voor BWP! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 20:09

Geen langzame chat, en blijf een beetje on-topic aub

*uw moddy spreekt* Haha!