Wie heeft er meerdere instructeurs?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 13:32

niet meer. Wel ruim een half jaar lang gehad. Ik had toen al priveles en daar kwamen groepslessen bij voor de pensionklanten. Maar aangezien ik met maar 1 ander iemand in de les reed en ik de enige was met wedstrijdambitie had ik driekwartier priveles voor 15 gulden en dat van een instructeur die normaalgesproken bakken met geld kost.

Maar om op de vraag terug te komen. Mij beviel dat toendertijd erg goed. Beide instructeurs zaten grotendeels op 1 lijn en vulden elkaar mooi aan. En daarnaast heb ik nogsteeds zoiets van hoemeer les (mits goed) hoe beter. Ik vind het heerlijk om te lessen. Sjaak en ik zijn in die periode ook hard gegroeid. zowel als individu en als combinatie.


Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 01:01

Ik heb een vaste trainer maar als ik thuis de proef oefen kijkt mijn moeder ook wel eens..
Ik zit er op en kan alleen voelen, zij ziet het totaal beeld. Dus sommige tips zijn fijn maar echt trainen doet ze me niet. Gelukkig sluit de manier van mijn moeder goed aan bij de manier van mijn trainer.

Af en toe ga ik ook wel eens naar de club en die man laat mij op mijn eigen manier losrijden en als ik haar dan opricht en proefgericht rijd/werk geeft hij wel tips.

She's my lady Lovers

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:01

Ik heb op de club bij mekaar (springen en dressuur) 4 verschillende instructeurs, 1 voor het springen, en 3 die afwisselen voor dressuur. Van die 3 dressuur instructeurs vind ik er maar 1 echt fijn, waar ik veel aan heb, en fijne manier lesgeven.
De andere heb ik nog haast nooit les van gehad, en 1 iemand snapt nog niet dat mijn pony niet kan wijken, dat is ook vervelend..
Ik heb ook nog iemand die thuis komt lesgeven, maar daar heb ik nog niet zo heel les van gehad..
Maar ik vind het wel fijn Lachen ze letten allemaal weer op iets anders.

NFkim
Berichten: 209
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:47

Ik heb van 3 instructeurs les, 1 voor springen (groepsles) en 1 voor dressuur (ook groepsles) en van de laatste krijg ik privé dressuur les.
Het bevalt wel goed, zo kan ik mooi kijken welke manier het beste bij mijn pony past.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:47

Ik ben bewust bij een vereniging lid geworden waar geen verenigingslessen werden gegeven. Ik wilde enkel les van de instructrice die ik zelf uit kies.
Nu is het in mijn geval makkelijk omdat mijn zusje mijn instructrice is wat dressuur betreft. Ik kreeg één keer per week privéles van haar.
Voor het springen heb ik weer een andere instructeur. Maar ook weer iemand waarvan ik vind dat hij de juiste persoon is voor mijn paard en mij. (en het grappige is dat mijn zusje weer dressuurles krijgt van zijn broer Lachen )

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:35

Ik heb twee instructrices, in sommige dingen is dat wel eens lastig, maar gelukkig staan ze beide wel open voor de mening van de ander, dus kan ik ook zeggen tegen instructrice 1: 'ja maar, van instructrice 2 moest het zus en zo' Ik vind het eigenlijk alleen maar een voordeel, ze zien beide andere dingen die mij dan weer verder helpen!

(L)

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:44

ik heb 2 verschillende op de club. bots soms wel. ene zegt dat ik haar moet aanpakken andere wil dat ik het haar rustig over laat doen. soms wel irritant. en ik had toen ook les van iemand thuis. ik had marion (van de clu) dat vertelt en zo is zij dan ook mij les gaan geven. zij zaten wel op een lijn

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:16

Ja, 2verschillende instructeurs, en ook 2 verschillende pony's.
Met de jongste (3) les ik gewoon 1 uur per week bij de club (we rijden dan met z'n 4en) bij de instructrice waar ik eerst ook met m'n andere pony leste.
Met de andere pony (8) heb ik 1x per week een uur priveles. Botst eigenlijk niet, het eindresultaat is hetzelfde uiteindelijk, maar er wordt op een andere manier naar toegewerkt

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 23:40

Ik heb ook twee verschillende, groeps en privéles.
Eerst had ik van iemand anders les en toen sloot het niet goed op elkaar aan, nu vullen ze elkaar perfect aan.
Helaas gaat degene die me groepsles geeft weg, maar hopen dat er een passende terugkomt.

maarie

Berichten: 264
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 17:21

nou ik heb 2x per week les, van 2 verschillende mensen. Ik heb er geen problemen mee. maar ze geven niet zo goed les want daarom weet ik dus niet hoe ik een paard aan de teugel kan krijgen Verward
(zie: rijtechnische problemen => hoe krijg je een paard aan de teugel)

Meijboom's A La Jazz ♥ M2 + 11

OqUeNdO

Berichten: 142
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 21:45

Ik heb er 2 soms 3. Soms meer verschillende. Maar echt voor vast, heb ik er 2. Een tijd hiervoor heb ik er ook wel twee gehad, en dat wou nog weleens botsen, nu heb ik er ook twee maar deze zitten wel meestal op dezelfde lijn.

...

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 15:10

op de vereneging heb ik les van twee vrouwen en thuis ook van iemand. maar gelukkig zeggen ze alle drie bijna het zelfde alleen de eene is heel wat strenger dan de andere. ik zat hiervoor op een andere ponyclub en daar kreeg ik ook les van een man maar die zei heel wat anders dan mijn prive instructeur. dat komt omdat die man meer spring gericht is, enik rij juist alleen dressuur. het kan dan ook heel vervelend zijn als dat gebeurd. ik heb dus nu les van 3 vrouwen wat ongeveer het zelfde zeggen en dat gaat dan ook een stuk beter...

Evita sue v. Uphill M1 + 12
Ferox v. Uphill M1 + 16
Gediplomeerde instructrice en jurylid M2 dressuur

pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 16:31

Ik heb van 3 verschillende mensen les
ik krijg extra springles, heb clubles van iemand anders en dan nog privé les van weer iemand anders.
in het begin vond ik het niet vervelend dat ik clubles en privé les van verschillende personen kreeg want ze geven ongeveer het zelfde les maar het wordt steeds verschillender als de een dit zeg dan zegt de ander juist weer dat.
ik heb hier met mijn privé instructie over gehad en die vind dat ik gewoon mee moet blijven rijden en als er dan wat gezegt wordt want anders is dat ik het dan gewoon moet uitproberen en kijken wat dan het beste is voor mijn paard.
dus we blijven stug doorgaan met de clublessen

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 19:07

Ik heb van 2 verschillende mensen les.

Van 1 krijg ik dressuurles, van de ander springles.
Dit vind ik erg prettig om dat springles van de één misschien nog wel leuk is, maar dressuurles van de ander (die springen geeft dus) absoluut niet!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 19:09

Ik heb ook van 2 mensen les, hun methoden komen alleen níet op hetzelfde neer Ziek Echt om gek van te worden.. we proberen met eentje zo vaak mogelijk te springen, maar dat lukt niet altijd.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 19:54

Ik kreeg les van twee instructeurs ja.
De manier sloot goed bij elkaar aan.
Hoewel de ene echt prestatie gericht is en de ander heeft zo iets van: rijden met die hap, als ze maar doorlopen!
In combinatie ging het rijden echt beter vond ik.
Van beide heb ik veel geleerd.

Maar de beste instructrice die ik tot nu toe heb gehad is toch wel Sabientje.
Zij heeft mij gewoon ontzettend veel geleerd en daar ben ik haar heel erg dankbaar om!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 21:22

Ik heb 1 instructrice van de lcub waar ik iig 1x per week naar toe ga en een prive intructrice die de nodige dingen bijspijkerd voor een wedstrijd en tussen door nog even langs huis komt om mij even de nodige trucjes aan te leren Lachen
Ze zijn allebei niet super prestatie gericht maar we gaan er gewoon voor om een nette proef neer e zetten en om er lol in te hebben Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 10:47

ook 2, eentje van de club, en die is totaal verschillend dan mn prive-instructrice, ik vind ook niet dat ze goed lesgeeft.Het is verder echt een supermeid maar qua les is het niets, vandaar dat ik er ook niet vaak heen ga.

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 09:41

op woensdag heb ik groeps les van sandra bakker (dresuur)
en dan 1x in de maand springles met onze groep.
op donderdag hebben we priveej les (ook dresuur) van sandra bakker.
en op vrijdag heb ik springles van ronald beukers.

vroeger had ik groeps les van sanne bankert, priveej les van sandra bakker, en springles van ronald beukers en dan nog eens bij de ijsselmeer ruiters (ja ik ben lid van 2 vereniggingen) op maandag springles van gerard de graaf, en springles van jan koeman.
ik werd helemaal gek van al die opmerkingen die ik bij de een anders kreeg als bij de ander.

nu rijd ik dus gewoon het bovenste stukje en dat gaat super.
bij de ijsselmeer ruiters rijden we geen les meer maar we zijn nog wel lid Tong uitsteken

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 10:06

ik heb ook van 2 verschillende mensen les. op woensdag en zaterdag bij de verening en vaak op donderdag nog een uur prive les. eerst had ik zelfs van 3 verschillende mensen les maar dat is nu gelukkig over. ben toen over gegaan naar een andere verenegingsles omdat ik het helemaal niet goed kon vinden met die instructrise. nu gaat het heel goed en heb ik geen last van de manier waarop ze lesgeven. ik vind ze aardig hetzelfde lesgeven eigelijk

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 13:34

Ik heb van drie mensen les. Op dinsdag altijd priveles van Neel van der klei. Zij werkt heel erg aan de ontspanning en africhten. Meestal rij ik dan ook nog een keer in de pensionpaardenles. En dan op zaterdag heb ik weer priveles en dat is meer wedstrijdgericht.
Ik vind het wel lekker. Van alles steek ik wat op.

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 12 bezoekers