Kleven/plakken2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Kleven/plakken2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 21:46

[RT] Kleven/plakken
In dit topic heb ik zeer veel goede reacties gehad Haha! was uiteindelijk met die wedstrijd 4e geworden.
Alleen nou heb ik weer een wedstrijd op uxis (dat paard wat dus zo kleefde) nou een dressuurwedstrijd.
Ik zit alleen met 1 ding, wij hebben 2 bakken op de manege, 1 "gewone" maat en een grotere, nou doen ze altijd met dressuurwedstrijd die grote bak in 2en delen, in het ene deel wordt ingereden en in het andere deel en de gewone bak worden dus proefjes gereden. Ik zit nou dus weer op uxis, die zo achter andere paarden kleeft, en ik moet in die grote bak mijn proef rijden. Ik ben bang dat hij alleen maar gaat proberen naar de andere kant van die bak te lopen enz....omdat daar dus een heleboel paarden lopen...hebben jullie weer tips??

ik weet niet of jullie het verhaal snappen maarja....ik kon het niet anders vertellen

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:50

Als je het niet zeker weet wat hij gaat doen, kan je dan niet vragen of je eerst een rondje mag kijken of hij wat doet? Dat is voor jou ook handiger. Wat je voorderest ook kan doen is als je langs die kant rijd, goed aandrijven, en hem recht voorruit sturen. Ik ken hem verder niet, dus weet ook niet hoe sterk/vervelend hij daarin is. Iig veel succes!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 21:52

Alvast bedankt esra Haha! we mogen altijd wel ff een rondje stappen door de bak en als paarden dan bij een bepaalde hoek ofzo lastig doet mogen we een paar keer daar langs rijden enz dus dat is geen probleem Haha!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:17

Ja dat is wel handig! En als het niet goed lukt, gewoon proberen er niets van aan te trekken en door te rijden!! Good luck OK dan!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 10:39

Ik zal mijn best doen Haha! vorige keer is het ook wel gelukt hoor maar ik dacht misschien dat ik nog leuke tips krijg