Ik zit vast door het rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Ik zit vast door het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 11:41

Vandaag naar de dokter om me door te laten verwijzen naar de fysio. Ik vrees namelijk dat ik door het paardrijden vastzit in mijn armspieren.

Ja I know, het hoort niet, maar Jildau zit vast op links waarop ik mijn arm blokkeer. Ik let er wel op en mijn intructrice attendeert me er vaak op dat ik niet vast moet zetten, maar het lukt gewoon niet

Het is niet zo dat ik constant aan het trekken ben hoor, ik heb juist een stille handhouding en geef haar wel voldoende 'lucht', maar daarbij blijft mijn arm wel vastzitten en nu zit ik dus zelf vast Verdrietig

Nou ja hopen dat de fysio wat oefeningen voor me heeft, maar eigenlijk moet het rijprobleem natuurlijk gewoon aangepakt worden. Zal het er met mijn intructrice over hebben....

Cowgirl

Berichten: 23744
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:56

Nou das niet zo fijn.

Eigenlijk zitten jullie nu beide vast

Dusse niet meer aan die teugel komen Knipoog

Betreschap maar weer en hopelijk worden beide problemen snel opgelost.

Issa

Berichten: 26
Geregistreerd: 03-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 14:03

Hoi hoi, iedereen zegt altijd heel makkelijk: teugel loslaten! Maar het is idd soms niet zo makkelijk. Veel succes!

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 17:37

he balen zeg! mag/kan je nu even helemaal niet meer rijden?

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:59

Zitlessen aan de longeerlijn is misschien een hulp. Moet je wel alleen met je benen sturen en je gewicht en kun je tegelijk armbewegingen doen.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 09:12

xena schreef:
he balen zeg! mag/kan je nu even helemaal niet meer rijden?


Jawel hoor, moet alleen leren ontspannen. Heb overigens gisteren even een rustdag ingelast en heb meteen nergens last meer van...dalijk les dus ik zal eens vragen wat Hetty ervan vind.

Het is trouwens heel gek, want ik rij al jaren en heb nog nooit last gehad hiervan Verward

nefertete: goed idee, maar dan wel op de tinker van mijn moeder, want Jildau leent zich niet echt voor dat soort oefeningen, dan wordt het zandhappen!