middendraf/uitgestrekte draf.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

middendraf/uitgestrekte draf.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 13:49

ik ben sinds een kleine maand alweer stukken vooruit gegaan met mickey Lachen
de wedstrijden die nu top gaan OK dan!
maar alleen met de middendraf heb ik wat problemen.
ik weet dat hier wel al wat toppics over zijn geweest,maar ik vind er niet echt mijn antwoord in.
ik oefen ze meestal met handveranderen.
ik kom dus met stelling de hoek om,en net als ze die pas maakt dat ze recht is geef ik dus been.
ik voel nu goed dus ze voren omhoog komt,maar ik heb het gevoel dat ik haar vaak stoor daarmee.
ook de een zegt handen gewoon bij je houden,en je handen zelf iets omhoog doen,en de ander zegt juist je handen 1 cm naar voren en niet omhoog,wat is het nou?
voor de rest ga ik iets meer naar achteren zitten en geef ik gewoon been.

ik heb wel het gevoel dat als je me hand iets naar voren doe,dat ik haar dan beetje kwijt ben,ze komt dan wat uit belans en ze maakt haar passen dan niet echt groter.

en als ik me handen gewoon hou met iets meer spanning erop,dan heb ik het gevoel dat ik haar bij me hou,maar dat ze dan haar benen wel flink vooruit gooid en haar achterhand er goed onderzet (dan vole je voren dat ze iets omhoog komt,ofja dat lijkt dan wel zo Haha! )

wat denken jullie?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:58

Persoonlijk hou ik niet van dat naar achteren zitten. Wel kan je zelf je bekken iets verder kantelen, dus zelf kontje eronder, dat verwacht je ook van je paard. Jezelf lang maken, benen onder het paard vastknopen, de buikspieren van je paard laten aantrekken en je handen iets meegeven. Want de hals mag een ietsje langer worden, er moet ruimte zijn om mee te geven, anders drijf je alleen maar tegen de hand aan.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 14:08

je dus iets steviger in het zadel?ietsjes naar achteren,niet veel maar gewoon beetje.
en dan me handen gewoon ietsjes mee geven,zodat er evenveel contact is,maar zij haar hals iets langer kan maken.

ja ik had altijd beetje gevoel als ik de teugels gewoon hou en iets spanning opbouw dat ik haar meer bij me kon houden.

had je trouwens de foto's gekregen?ze zijn nog klein beetje onduidelijk helaas.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

suzie666
Berichten: 18
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 19:13

probeer het eens in op de volte.
wil meestal ook goed lukken

paardrijden is net als bloed: je kan niet zonder


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers