Wanneer tegen de hand lopen?

Moderators: A_nouk, goldenarrow, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Stinkmodder

Wanneer tegen de hand lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 13:20

Ik was ff benieuwd naar wanneer je paardje nu eigenlijk tegen de hand loopt?... Verward

Want op mijn coupon van vandaag stond dat Hof bij het aanspringen in galop tegen de hand was. Maar hij zou verkeerd aanspringen, en toen gaf ik de galophulpen nog een keer ofzo... (weet niet meer precies hoe het ging Knipoog) en spring ie goed aan... Hij zat in die zelfde hoek in de galop en heeft dus ook niet in de verkeerde gezeten...

Maar waarom was ie dan tegen de hand?? Verward

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 13:33

als ze omhoog komen,dus niet meer aan de teugel komen.
dat gebeurd idd bij veele bij het aanspringen,dan kwam die denk ik omhoog met zn hoofd,en staat er al snel genoeg tegen de hand.

het betekend trouwens niet dattie in de verkeerde galop zat hoor Haha!
maar dan loopt die eigenlijk niet aan de teugel en komt die omhoog met zn hoofd,hij hoeft niet helemaal omhoog te komen,maar gewoon een stukje.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 13:46

Oke tnx! Lachen

[quote="beautyfull_mickey"]het betekend trouwens niet dattie in de verkeerde galop zat hoor Haha![quote]

haha nej dat snapte ik! Knipoog Maar ja... ik denk ik vertel het ff omdat het toen zo ongeveer ging Knipoog njah lekker vaag dit Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie