wanneer en waarom Stang en Trens?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 08:26

een stille hand is ook niet goed trouwens... een stille hand is een statische hand. Een zachte hand is volgens mij een betere omschrijving.

Maar: wat ik nog steeds niet begrijp is hoe je met s&t je hulpen kunt verfijnen en hoe het helpt bij oprichting en verzameling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 21:35

Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Leuk om te lezen dt er dus best veel mensen zijn die de S&T er bijna alleen voor de wedstrijd inhangen en thuis liever op een trensje rijden.

eerst vond ik zo'n S&T optoming echt schitterend maar naarmate ik er meer over ben gaan nadenken zie ik er zelf een beetje tegen op om er mee te gaan rijden. Ik begrijp nu ook dat niet ieder paard even lekker op S&T loopt en dat het zeker geen wonder-optoming is waardoor problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon [dom dom maar dat dacht ik een beetje Haha!]. Met een beetje pech krijg je er juist nog een probleem bij.

Heel erg bedankt iedereen!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:57

Ach, voor sommige mensen lijkt het een wondermiddel te zijn.
Ik ken helaas genoeg mensen die op een gewoon trensje geen pas meer uit het paard krijgen.
Die hebben ondanks dat ze Z rijden het woord nageeflijkheid nooit begrepen.

Ik vrees Knipoog voor jou echter dat je niet tot die groep hoort, dus verwacht er maar niet te veel van. Je moet het nog altijd zelf doen.