Een nieuwe manier van nageeflijk maken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:34

Weet je dat wat jij in de les gedaan hebt ik dit laatst dus onbewust ook heb gehad. Heel raar, ik kom er nu pas achter. Maar het is eigenlijk precies hetzelfde!

Ik was eerst gewoon sprintjes gaan trekken. En gewoon lekker buitenrijden. Probeer ik daarna gewoon eens een klein beetje nagevelijk te rijden. Opeens loopt ze naar beneden. Ze is geen seconde met haar hoofd omhoog gekomen. En ik heb mijn hand niet tot nauwelijks hoeven gebruiken!

Heerlijk gevoel is het hè! Ik weet echt precies hoe dat is Haha!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 18:46

ja laura, het is wel altijd wat zoeken he. het moet vruchtbaar blijven zoals je zegt, gewoon rondjes lopen kan ie anders ook op de weide.

als ie echt denkt van 'nou maakt ze het me gemakkelijk, kan ik lekker wat lopen lummelen, koppie in de lucht, zaaaalig'

dan moet je hem wel duidelijk maken dat hij nou ook (al is het aan een lange teugel) moet werken.

reactie op je been, op eigen benen lopen,...

maar nooit reageren van; ik zal je leren, nou ga je in de krul lopen (en ruk en pluk en ruk en pluk,...)

succes ermee he

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-03 19:31

Inderdaad Kattebeest, ik sloeg een beetje door in mijn 'alles moet vanuit ontspanning' Knipoog
Maar het gaat nu echt súper!
Dit weekend wedstrijd gehad (158 en 148pt) en voor het binnenkomen ed had ik 7ens... de nageeflijkheid is ook veelmeer ontspannen en constanter nu.
Morgen weer les... we blijven er aan werken!!