hier erger ik me dus dood aan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:54

Ik heb het er ook niet over dat je het topic wel of niet start met een aanval op hulpteugels en sporen.

Ik heb het er over dat je eerlijk toegeeft geen verstand te hebben van die dingen (en dat is in ieder geval eerlijk) en er meteen achteraan toe te geven dat het je niet uitmaakt dat je er geen verstand van hebt (nog eerlijker, maar ook een beetje dom)
En als klap op de vuurpijl er nog een mening over hebt ook, en er heilig van overtuigd ben dat je gelijk hebt. (en daar kan ik dan met mijn pet niet bij)
Ik zie hier geen enkele bereidheid tot leren of openstaan van andermans meningen. Daar val ik over. Niet het feit of dat meisje op haar paard even haar paard harder heeft aangepakt dan de gemiddelde ruiter graag zou willen zien. De andere meisjes vragen misschien niets van het paard, en het meisje waar jij het over hebt probeert misschien het paard ergens doorheen te werken. Wat soms met behoorlijke tegenwerking van het paard gepaard kan gaan. Maar verder ga ik me daar geen oordeel over aanmeten. En daarop reageerde ik ook niet.

Er word weleens gezegd dat het gevaarlijker is ergens maar een beetje verstand van te hebben dan helemaal niet.

Quod erat demonstrandum.

Je suis Charlie.


AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:54

mango"]
[quote="Astragirl"][quote="mango schreef:
-of hoe heet zo ding iig een hele stellage om dat paard heen, met zweep en met sporen en maar prikken met die dingen heel de tijd en maar zagen met die handen, dat paard liep echt te protesteren niet normaal
staart zwaaien en oren naar achteren-

zie ik toch niet als aanval op een thiedeman/martingaal of sporen..??

sorry ik wil altijd het laaste woord hebben als ik denk dat ik gelijk heb Schijnheilig


Als een paard nu éénmaal zo reageert, dan is er toch iets mis met de manier van rijden. Dat kan vanalles zijn, oa. zweep, sporen, hulpteugels mis gebruiken. Daar hoef je geen proffesional voor te zijn hoor Schijnheilig
[/quote]

pfoeh toch iemand die me steunt gelukkig dacht dat ik gek was!!! Tong uitsteken
[/quote]

Je bent toch gek Tong uitsteken Haha!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:57

Dit topic gaat ook helemaal nergens naar toe. Bovendien zie ik er het nut helemaal niet van in om op bokt te gaan zitten vertellen wat er zo erg gevonden moet worden aan de rijstijl van een willekeurig iemand die wij helemaal niet kennen??? We staan allemaal wel eens met kromme tenen ergens naar te kijken omdat het onze eigen manier niet is. Maar laat het daar verder bij, niemand schiet er iets mee op om erover op bokt te lezen namelijk, paard niet, ruiter niet, niemand niet.

Dit soort topics liever niet dus.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers