Waar begint de verzameling?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 17:59

Nistria schreef:
Nee het zijn ook geen korte pasjes maar de paarden lopen meer op het achterbeen. De passen hebben minder ruimte (mag ik het zo noemen ? Verward ) maar zijn energieker en verhevener (wat jij dat springend noemt Haha! )

Ik zou het toch anders omschrijven: de passen hebben juist wel meer ruimte juist door de grotere afdruk. De opwaartse beweging wordt veel groter. Bij mijn grote favouriten zie ik dat hun paarden meer passage-achtig gaan draven met een heel groot voor- en achterbeen. Dat kan alleen door bijzonder veel verzameling.


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 18:04

Jippie"]
[quote="Nistria schreef:
Nee het zijn ook geen korte pasjes maar de paarden lopen meer op het achterbeen. De passen hebben minder ruimte (mag ik het zo noemen ? Verward ) maar zijn energieker en verhevener (wat jij dat springend noemt Haha! )

Ik zou het toch anders omschrijven: de passen hebben juist wel meer ruimte juist door de grotere afdruk. De opwaartse beweging wordt veel groter.
[/quote]

Ik leer: de passen worden groter zonder dat het paard harder gaat, het paard blijft hierbij dus een voorwaartse beweging maken zonder harder te gaan. Wat bij een goede uitgestrekte draf/galop ook juist het geval is.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers