blijft achterhand eronder?

Moderators: A_nouk, goldenarrow, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

beautyfull_mickey

blijft achterhand eronder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 21:21

mijn pony heeft haar achterhand er heel netjes onder en een heel mooi gangwerk,waar ik ook best trots op ben Haha! Bloos
maar ik vraag me af,als ze die eenmaal goed eronder hebben,blijft dat?
of moet je daarmee blijven trainen,zoja hoe dan?
als je gewoon onder het rijden vaak genoeg overgangen rijd,en actief op het been,is dat genoeg?
of moet je er meer mee blijven doen,zodat je paard ook niet alleen de achterhand eronder is,maar ook gewoon in het algemeen netjes blijft.
ik merk wel sindsdien de achterhand er goed onder is,dat ik van voren steeds weinig hoef te vragen,en dat steeds meer vanzelf kom,alleen is het domme van mij dat ik steeds mijn handen niet stil kan houden,en dus altijd onbewust blijf vragen Scheve mond

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:49

Blijkbaar ben je goed bezig want je merkt het positieve verschil... Het is overigens wel iets waar je aan moet blijven werken en dat doe je idd door overgangen enz.. te rijden, gelukkig ken je je eigen fout probeer eens iemsnd langs de kant die jou er steeds op attendeert dat je je handen stil moet houden dan komt het vast goed, succes

Behandel je paard alsof het een mens is en negen van de tien keer komt het dan echt wel goed!! Knipoog

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 22:22

oke,alvast bedankt voor je antwoord! Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 00:56

Als je paard impuls verliest, verlies hij zn achterhand.
Dan moet je weer oefeningen rijden om hem er opnieuw onder te houden.
En als je paard impuls verliest, voel je ook best verschil in lopen.
Paarden met impuls, hebben ook eer knieactie, dan paarden die de achterhnd er niet onder hebben.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie