kan niet slaan met zweep

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 09:09

ik voel me nu helemaal niet fijn, volgensmij denken julllie dat ik bezig ben met ponys mishandelen ofzo, nou dat is echt niet zol. echt niet
Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 10:56

Citaat:
krijg zo mijn bedenkingen over Mallaslover. Sommige mensen kicken nu eenmaal op zwepen of leer. En ik ben nogal achterdochtig...
Ik had een keer rijlaarzen te koop staan en daar kreeg ik ook van die achterlijke mailtjes op, of ik over iemand heen wou lopen met mijn laarzen aan en zo. De reacties van Malleslover vind ik óók ietwat eigenaardig hoor.

Jeetje!!,Waar slaat dit op man!,ze is 11!! Boos!
Ik weet zeker dat ze 11 is want ik ken haar in het echt.
enne Robin misschien meot ej een iets stevere zweep nemen,die neit zo heen en weer wiebeld,vraag anders je instructrise om hulp.

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 10:58

Citaat:
[/b]Mallaslover Schreef:
ik voel me nu helemaal niet fijn, volgensmij denken julllie dat ik bezig ben met ponys mishandelen ofzo, nou dat is echt niet zol. echt niet


Heej Robin,
trek het je maar neit aan hun zijn egwoon heel kinderachtig bezig,en soms heeft een paard gewoon een tik nodig.

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 11:01

bedankt samantha, jah ze vinden zichzelf gewoon zoo goed, en ze zoeken overal wat achter. dat kan ik ook: volgensmij is soxkje een oude man van 50 jaar. zie je hoe makkelijk dat is.

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 11:05

ja dat is idd zo maar ik weet van jou dat jij echt 11 bent en niet veel ouder,maar het slaat egwoon nergens op omdat te zeggen.

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 11:07

nou jah ik ben bijna 12 maar tot nu toe nog 11 dus jah het is echt raar van hun. noou jah pech

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:15

Heey Robin!!!,
Alles kids?
hahaa/
doei doei xxx

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:18

mallaslover schreef:
ik voel me nu helemaal niet fijn, volgensmij denken julllie dat ik bezig ben met ponys mishandelen ofzo, nou dat is echt niet zol. echt niet
Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen


Absoluut niet!!!!
je doet her harstikke goed robin.
OK dan! Veel succes!

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 14:31

dankjewel chris!! maar jah ik mishandel ponys echt neit. anders zouden vosje en valada ook niet zoo blij zijn om me te zien!!

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:55

Hahaha
xxx

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:20

Hoi,
nou pak je zweepie er maar bij hoor, komt een lesje van gekke ik.
Ga op een stoel zonder leuning zitten of kruk. Ga zitten zoals je op je paard zit en doe alsof je teugels vastheb. Zweepje in de hand waarmee je schrijft ( niet typen he, dat kan niet Knipoog ) Leg je zweepje op je wijsvinger en leg je duim erop, zegmaar met je topje van je duim richting handvat. ( vat je het nog?) Het enige wat je moet doen als je wilt bijtikken is je pols naar binnen doen, niet draaien maar zegmaar opschuiven (lastig uit te leggen) Dus dat je knokkels naar buiten draaien. Andere uitleg voor scooterrijders, gas geven maar dan je hand op de manier houden als je je teugels houd. Wanneer je swiept met je zweep betekend het dat je je handen niet netjes rechtop houd waardoor je je hand gaat draaien op het moment dat je wilt bijtikken.
Veel sucses met oefenen,
Bar

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:23

Ben ik weer,
zwak van iedereen om haar zo te klieren,
slaan klinkt ook niet echt vriendelijk, Bijtikken is een beter woord
en ook genoeg, slaan is niet nodig en in het geval dat het nodig is,
is er geen oplossing meer. Zwak dat jullie zo reageren en niet proberen
haar te helpen (geld niet voor de serieuze mensen hoor )
Bar

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:00

Barvrouwke,
Hartstikke goed uitgelegd Knipoog
Ik doe het ook zo alleen kan het neit goed uitleggen Tong uitsteken

xSammyJo

Berichten: 1493
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 21:01

Hoi benk ook weer :p,
Ik ben het helemaal met je eens,ze meoten neit zo reageren is echt neit leuk voor Robin en emt slaan bedoelde ze egwoon een tikje

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-03 18:22

jah iuk bedoelde ook bijtikke'n. bedankt barvrouwke.!!

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:52

Nou meid, ik ben ook zo'n prutser met de zweep hoor en ik heb 2 keer jouw leeftijd. Dat ding zit bij mij altijd in de weg. Ik tik er alles mee aan behalve het goede. Ook als ik van hand verander en ik moet mijn zweep in de andere hand pakken ben ik zo vreselijk aan het klooien! Meestal geef ik het maar op na verloop van tijd en knikker ik het zweepje weg.
Overigens is bij mijn paard meestal het laten zien van de zweep al genoeg en hoef ik hem niet eens te slaan. Succes met oefenen!

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 19:23

Over die zweep.
Eerst pakte ik mijn zweep altijd in een hand en de teugels in de andere hand als ik wilde tikken. Maar nu op de nieuwe manege zeggen ze dat je de teugels niet los mag laten, en dat ik dus maar over mijn been heen moet tikken. Het probleem is dat ik dan mezelf raak in plaats van het paard :S
Nu rijd ik dus liever met een korte zweep, dan kan ik op de schouder tikken.

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 08:23

wij moeten op de manege de teugels in een hand nemen omdat we anders de pony in de mond trekken, en dat is niet echt fijn voor de pony. en het gaat al een stuk beter!!