benen afsteken.

Moderators: A_nouk, goldenarrow, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zilly

benen afsteken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 15:04

Ik heb een dilemma, mijn paardje die zit dus echt NIET lekker, eerst kon ik dr helemaal niet uitzitten maar het gaat steeds beter. Maar wat mijn instructie nu opmerkt is dat ik mijn benen afsteek, dus eigenlijk te ver naar voren steek, om dan te kunnen blijven zitten. Maar het is dus geen gezicht

Nu vroeg ik me af of iemand tips heeft om dit probleempje op te lossen.

Alvast bedankt,

Zilly

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:05

tja dat had ik dus ook in de les zei mninstrucrice dus ook maaike benen....maaike.... dus ik elke keer men benen weer voormijn gevoel ernstig ver naar achteren en nnu liggen ze gewoongoed automatisch

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:10

zitles!

Moritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 15:14

vroeger, nu spreek ik van 25 jaar geleden, bonden ze mijn beugelriemen met een riempje vast aan de singel, vond ik zelf heel eng i.v.m. vallen en voet in de beugel enzo, maar toen had je niets te vertellen, je deed wat de instructeur zei en daarmee was het klaar!

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 16:00

Ga eens een half uurtje zonder beugels rijden! Als je hem even echt niet meer uit kan zitten, trek je dan aan je zadel terug naar waar je hoort, of ga even stappen om daarna weer door te gaan. Omdat je je niet af kan zetten tegen de beugels zakken je benen als vanzelf naar de plaats waar ze thuishoren! Op den duur moet je zonder moeite een uur zonder beugels vol kunnen maken. (Nou ja, moeten... maar je begrijpt wat ik bedoel... Haha! )

Einzelgängers unite!!
Think outside the box...

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 16:15

nou das niet helemaal waar je hebt ook zadels waar je benen naar voren worden gegoid dan moet je toch echt op eigen kracht je benen op de singelplaats doen en dan krijg je spierpijn

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 16:44

Wat kan helpen, is om iemand (denk aan ouder, vriend, vriendin) een paar keer mee te nemen als je gaat rijden. Telkens als jouw benen weer verschuiven, kunnen ze er jou dan op wijzen. Als er alleen in de les op gelet wordt (zelf vergeet je het toch al snel) zal het een stuk langer duren voor je je benen goed houd. Dit is misschien wel een beetje een debielig antwoord wat je zelf ook wel kan bedenken, maar ik dacht: Ik zeg het toch maar even, voor het geval dat.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 17:55

dank jullie wel voor de antwoorden. Ik ga toch maar eens iemand meenemen en dan een x zonder beugels aan de longé, voor echte zitles.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie