HELP, instructeur gezocht (omg. Heerhugowaard)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

HELP, instructeur gezocht (omg. Heerhugowaard)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 09:49

Mijn dressuur pony verhuur ik aan een zeer leuke meid van 16 jaar. Elke week krijgt ze les op de manege maar kan ze mijn pony niet meenemen. Maar omdat we nog wel wat begeleiding nodig heeft ben ik op zoek naar iemand die haar bijvoorbeeld 1x in de 2 weken les wil geven. Zelf kan ik haar niet optimaal helpen omdat ik westernrij. De pony, Loriette, is erg stijf en heeft goede begeleiding nodig.

We zijn dus opzoek naar een instructeur (man of vrouw) die aan huis wil komen les geven voor niet al te veel geld (geen 25 euro per uur). De pony staat in Heerhugowaard (Noord Holland), we hebben een eigen buitenbak met verlichting.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen want ik zou niet weten waar ik een dressuur trainer zou moeten zoeken.

[edit] titel aangepast [/edit]

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 10:51

Misschien wil die leuke meid ook wel western rijden? En anders kun je misschien iemand vragen die wel goed kan rijden, maar verder geen les geeft. Als het niveau (nog) niet zo hoog is kan dat gemakkelijk Lachen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 10:52

misschien even rondvragen op de manege is daar niemand die geschikt is?

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 10:57

hahahaha..... laat het haar niet horen.... Haha! Haha!
Ze vindt het heel leuk om naar mij te kijken en om me overal mee te helpen maar ik zie haar nog niet zo snel westernrijden.

Ik help haar zelf wel maar dan is het op een westernmanier en dat vindt ze niet mooi staan (voor de dressuur). Bijvoorbeeld op de volte het hoofdje naar binnen en naar buiten buigen. Dan hou je je hand van de hals..... Misselijk (zegt zij Haha! Haha! ). Ik ben helemaal uit de dressuur dus kan haar niet vertellen hoe ze dat op "haar" manier moet doen. Bloos

En er moet gewoon iets met Loriette gebeuren. En dat mag ook door iemand gedaan worden die gewoon heel goed kan rijden maar geen les geeft.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 13:38

als je geen 25 euro per uur wilt uitgeven aan les (wat ik zelf al haast betaal voor een half uurtje priveles) dan zit er niet meer op dan een manegeles,of les van iemand die zelf ook niet echt goed erin is,de meeste vragen voor priveles van ene uur toch wel zeker 25 euro.
wil ze het zelf niet betalen?

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 13:47

Die meid is 16 en huurt mijn pony al. En haar ouders betalen haar gewone les op de manege.

Ik kan niet van haar vragen of ze dit ook nog eens wilt betalen. Ik heb haar aangeboden mee te betalen, maar natuurlijk niet meer als het geen wat zij voor de huur moet betalen. Het houd een keer op.
En ik kan me niet voorstellen dat er niemand in de buurt bij ons is die gewoon 2x in de maand wil langskomen voor een leuk bedrag.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 14:03

ja oke,dan is het anders,maar dat wist ik niet.
bij jouw uit de buurt voor gewoone les,zou je idd een leuk bedrag voor kunnen afspreken,maar als je iemand wilt die echt goed is bedoelde ik,dan kom je meer aan het betalen.
trouwens waarom kan ze de pony niet meenemen naar de les?
mag dat daar op die manege niet?

Jemille

Berichten: 311
Geregistreerd: 21-11-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 15:52

Nou mijn trailer past niet zo goed achter haar fiets...hahahaha.

Nee hoor. Ik vind het geen enkel probleem om haar een keer naar een manege te brengen maar ik heb ook twee paarden te rijden en ik heb er dus niet altijd tijd voor.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 16:52

haha nou als ze stevig doortrapt Haha!
nee en haar ouders?
of kunnen of hebben die geen trekhaak?
maar goed succes met iemand vinden,ook al op marktplaats advertentie gezet?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 17:23

Ik vind toch echt dat het meisje heel blij mag zijn dat ze jouw pony mag rijden, en westernoefeningen en aanwijzingen, daar wordt ze toch echt niet slechter van. Als zij zelf nog begeleiding nodig heeft, hoe wil zij dan beoordelen of de aanwijzingen die jij geeft nu western of dressuur zijn?

Jammer dat ik ook zo'n druk programma heb, anders had ik wel willen helpen...

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 17:39

Ik heb zelf af en toe les van iemand,voor (dacht ik) 10 euro per uur(of half uur..Verward ).Vaak loopt het erg uit,zonder extra kosten.Ik zal haar telefoonnummer wel even vragen,en dan pb ik het wel!

Cowgirl

Berichten: 23741
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 20:23

Ze kan ook stoppen met de manege les en dan dat geld in priveles steken.
Het zal dan niet elke week worden maar misschien 3x in de maand.

PB anders Blieb01 eens, zij geef ook les, weet alleen niet meer wat ik betaalde.