wat te doen met een jong paard!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:42

Het gaat er denk ik bij Steef niet eens zo veel om hoe oud die pony is. In de stal OP je paard/pony zitten is ALTIJD gevaarlijk. Ongeacht hoe oud of braaf hij is.
Ken er heel wat nare verhalen van, maar die zul je zelf ook wel kunnen bedenken denk ik met een beetje fantasie!

happygirl
Berichten: 123
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 18:49

Citaat:
Op 2001-08-13 18:42, schreef jantina:
Het gaat er denk ik bij Steef niet eens zo veel om hoe oud die pony is. In de stal OP je paard/pony zitten is ALTIJD gevaarlijk. Ongeacht hoe oud of braaf hij is.
Ken er heel wat nare verhalen van, maar die zul je zelf ook wel kunnen bedenken denk ik met een beetje fantasie!


Ik heb in de 8 jaar die ik rijd nog NOOIT op stal op een paarde gezeten en raad het iedereen af.

Jantina, als je mijn vorige berichtje leest dan zul je zien dat ze in de bak op de pony heeft gezeten met een cap op. En ik heb tot nog toe nog niks over leeftijd gezegd. (de fjord was overings 3,5 jaar oud)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 20:34

Mijn excuses in dat geval, dan heb ik niet goed gelezen.
Ik maakte dat op uit dit stukje tekst.

.......toen de fjord een halfuur op stal had gestaan heb ik hem vastgehouden en mijn vriendin er op getild.......

Maar je bedoelde dat je dan uit de stal de bak ingegaan was. Niet begrepen...

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 14:23

ik ben het ook met mytens eens ik heb uit eigen ervaring meegemaakt dat het echt heel moeilijk is om en jong paard alles te beleren een fout is snel aangeleerd maar des te moeilijker om het afteleren zeg nooit ik heb genoeg ervaring dus dat moet geen probleem zijn,ieder mens dat paard rijd moet blijven leren ongeacht de lange rijervaring,
maar ik wens je veelplezier en succes met je jonge paard