ooit goed leren rijden op manege?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:47

ja opzich hebben jullie wel gelijk ja net zoals de meeste zeggen op de ene manege is het gewoon 0.0 en op de ander leer je wat beter rijden.. maar de meeste die ik hebgezien hobbelen gewoon achter elkaar en ik vind ook als er aldoor andere kinderen op die ene pony gaan rijden ze rijden allemaal anders en je moet zelf ook aldoor op een andere pony dan krijg je nooitecht een hechte band en leer je t paard niet zo goed kennen...je kan ook nooit aan 1 ding werken want je zit toxh aldoor op een andere pony. Dat vind ik gewoon een groot nadeel en daarom rij ik er ook niet..


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 13:01

Tsja hoe je het ook wendt of keert, op een manege kan je op een gegeven moment niet meer verder.
Dan kan de les nog zo goed zijn, de mensen die les geven fantastisch, op een gegeven moment zit je vast.

Er rijden zoveel mensen op die paarden, en of ze nu goed of slecht rijden, ze rijden allemaal anders.

Je kan een paard nooit even meenemen naar een wedstrijd, je hebt geen vast paard, je kan meedoen aan een paar wedstrijden op de manege, maar als je beter rijdt dan de rest kom je daar ook niet ver mee.

Idd om moedeloos van te worden.
En als je dan een paard onder je hebt lopen, en je bent tevreden, stapt er daarna een ander op en wordt het weer helemaal "verpest" want die rijden toch weer anders.

Ik mag "gelukkig" niet meer klagen, heb mijn eigen paardje en als die "verpest"uit de bus komt heb ik dat helemaal zelf gedaan Haha! *klinkt ook niet helemaal geweldig maar ok Knipoog *

Misschien dat jij met de tijd tegen een verzorg/bijrijdpaard aanloopt, of een stal die mensen nodig heeft.
Of zelfs met de tijd een eigen paard.

Tot die tijd zit je er toch aan vast, tenzij je er voor kiest te stoppen met paarden....alleen of je het lang volhoudt?
10 jaar geleden werd er al tegen me gezegt: als het in je bloed zit gaat het er nooit meer uit...kan een paar maanden een paar jaar of zelfs langer duren, het is een virus en komt altijd weer naar boven Haha!

Vergelijkbaar met mijn irritante koortslip denk ik..alleen wel een heeeeel stuk fijner dan zo'n korst op je lip Boos!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers