Update Mistral

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Update Mistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 00:12

Aangezien jullie mij vorige keer goede moed ingesproken hadden, leek het me wel tijd worden voor een kleine update van hoe het nu gaat.

En het gaat steeds beter!! Haha! Haha! Begin vertrouwen in mijzelf en in Mistral te krijgen. Op de momenten dat hij te sterk wordt omdat hij andere dingen interessanter vindt dan mij, blijf ik hetzelfde kontakt met de buitenhand houden en heb daardoor "ruimte" om stelling te vragen met de binnenhand. Het is dus geen trekpartij meer Haha! Door mijn angst ging ik nl. steeds harder tegentrekken en dat leverde alleen maar spanning op en een krachtstrijd die ik altijd verloor.

Het zal ook heel veel helpen dat ik Mistral eerst 10 minuten longeer voordat ik ga rijden, dan zijn de frisse kantjes eraf gelopen. Het tweede voordeel van longeren is dat hij mijn stem leert kennen (en mijn rare kreten Clown ) waardoor ik een extra hulp heb op het moment dat ik erop zit.

Het is op dit moment trouwens helemaal niet leuk om te longeren want met de regen die er de laatste tijd naar beneden is gevallen, is het buitenpistje verandert in 1 grote modderpoel! Dat levert dus het volgende beeld op:
Afbeelding

Na het longeren leg ik het zadel pas op, en na het rijden staan we gezellig te tutten op de wasplaats en daar hoort een slokje uit de slang bij Haha!
Afbeelding

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 12:20

Fijn dat het al beter gaat! Echt super!
De band met je paard komt niet meteen,bij Sabientje en mij duurde het een jaar voordat ze me echt volledig vertrouwde...

Veel succes en plezier verder!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 12:27

succes, en vooral: blijven doorgaan, joh!

Dehtje

Berichten: 395
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 21:59

Goed zo!!! Knipoog
En inderdaad, gewoon doorgaan! Haha!

Dag, lieve Kristal...

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 16:12

Leuk!!! Om ook eens vorderingen te lezen en te zien! Ga zo door!!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 20:20

Heey Jolanda , wat goed zeg !En hoe verlopen je lessen de laatste tijd ?Ben blij om te lezen dat het goed gaat met jullie beiden trouwens (is al wel even geleden Haha!) .Als het zomer word is die buitenpiste weer de goed eleuke piste van in de zomer , geen modderpoel dus Lachen !Enne leuke foto's trouwens Haha! !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EmmyAJ en 41 bezoekers