pony gooit hoofd omhoog

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

pony gooit hoofd omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-03 23:26

Hoi,

Wij hebben een schimmeltje op stal en die gooit zijn kop omhoog als je gaat draven of galoperen en hij wil harder. Wat helpt daartegen?

Afbeelding

Hier zie je het een beetje, maar normaal soms hij hem nog veel hoger op

Obelix is gewoon stoer!


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 03:11

ìk zou eens een martingaaltje omdoen (wel op juiste lengte gedragen). en goed les nemen.

Lydia
Berichten: 18
Geregistreerd: 30-09-02
Woonplaats: \

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 09:52

Hoi,

ilovehorses4ever: Goed les nemen... Ja, bij een handelaar zeker?! Of ze om de beurt mee nemen naar de manege met de vogelpest zeker?

Gr. Joyce

ps: Maar toch bedankt voor de tip met de martingaal, da dacht ik al, maar wist t niej zekerz.[/b]

PAARDENGEK

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 11:29

je kunt ook iemand thuis laten komen om te lessen. Les heb je altijd nodig!! EN alles is versoepeld met de vogelpest..
Ik zou inderdaad ook een martingaal om doen

She's my lady Lovers

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:13

ik heb ook bij een handelaar gereden en kreeg toch les. zonder les kan geen enkele ruiter in mijn ogen. en met de vogelpest mag weer heel veel idd.

Lydia
Berichten: 18
Geregistreerd: 30-09-02
Woonplaats: \

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:50

Zeur toch niet zo! Ik vraag gewoon een vraag en geen gezeur met jullie. Ik heb les hoor, maar ik ga geen les nemen bij een handelaar. Misschien heeft het te maken met $$$ t is maar een idee. Weet je hoeveel ze ervoor vragen bij ons als iemand moet komen. Nogmaals alleen maar sirieuze redakties en geen gezeik verderz.

ilovehorses4ever

PAARDENGEK

Lydia
Berichten: 18
Geregistreerd: 30-09-02
Woonplaats: \

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 14:52

trouwens... Wij mogen nog geen pony s meenemen naar de manege. Waarom weet ik niet, daar ga ik verderz ook geen discussie over. Mag gewoon niet. punt!

Groetjes ilovehorses4ever

PAARDENGEK

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 15:22

Is die Lydia nou ook ilovehorses4ever Verward
Beetje verwarrend zo.

carrie79

Berichten: 1002
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 18:18

Je wou toch advies? Dan krijg je die toch....?

je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:19

binnen been erin, en luitsert ze niet? zweep zodat ze voor t been wort, die van mij deet t ook, maar t ligt aan jezelf, je zit te gespannen, ik zie net mijn paardje zo lopen! (ook een schimmeltje!)

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:15

HOOW!! rustig maar. ten eerste ben ik serieus en ten tweede je vraagt en ik geef antwoord. interesseert het je niet dan lees je er maar over heen maar om nou meteen zo aanvallend te doen. een beetje laag hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 22:39

Lydia/Ilovehorsesforever, als de adviezen niet zijn wat je zelf het liefste had gehoopt, dan kun je dat ook iets vriendelijker onder woorden brengen denk ik.
Daarbij, waarom post je niet gewoon onder je eigen gebruikersnaam??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 19:38

tja, en nu wet ze nog niks, ze heeft les, waarom vraagt ze t dan..........

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 19:45

Lydia schreef:
Zeur toch niet zo! Ik vraag gewoon een vraag en geen gezeur met jullie. Ik heb les hoor, maar ik ga geen les nemen bij een handelaar. Misschien heeft het te maken met $$$ t is maar een idee. Weet je hoeveel ze ervoor vragen bij ons als iemand moet komen. Nogmaals alleen maar sirieuze redakties en geen gezeik verderz.

ilovehorses4ever

Waarom "vraag je je vraag" (ik STEL altijd een vraag) je het je instructeur dan niet?

carrie79

Berichten: 1002
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 20:55

Je hebt wel les...maar neemt geen les bij een handelaar? Heb je nou wel of geen les????? Trouwens les hoeft niet duur te zijn hoor. Ik woon in de meeste ontzinnige uithoek van het land en hier kost prive les gewoon 15 euro voor een uur stevig les van een prima lichte tour ruiter. Maar goed...... ik les ook maar eens per 2 wkn omdat het anders te duur wordt dat meot toch wel te doen zijn. Bovendien helpt het je echt verder omdat er nu eenmaal altijd dingen zijn die je zelf niet ziet of op kunt lossen!

je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten ;)

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 22:06

probeer zoveel mogelijk afwisseling te rijden, veel voltes met stelling. Als ej de voltes dan verkleind en wat meer met de binnenhand vraagt zal ze al wat meer afbuigen. Ook door veel figuren te rijden zoals slangevoltes en goed stelling te vargen blijft ze alerter op jou en gooit ze minder dé hoofd in de lucht..

Dag lieve mama...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers