Ruzie met instructrice

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 15:33

wat een achterlijke koe joh Boos!

Ik heb zoiets ook eens meegemaakt, ik was een paard aan het longeren, maar die wilde nog wel eens dreigend op je af komen hadden ze mij verteld. Nou ze was bij mij braaf, alleen toen ze moest galopperen staakte ze, meer niet. Ik was heel intensief met haar bezig en helemaal op haar gefocust, dus merkte niet dat de "koningin" van stal aan kwam denderen, totdat dus ineens de longeerlijn uit mijn handen werd gerukt en het paardje een ongelofelijke oplawaai kreeg. Het gevolg was dat ze dus op haar achterbenen op die trut afging, kreeg ze nog eens een lel met die longeerzweep op haar hoofd. Nou toen ging ze naar beneden, was ze beneden kreeg ze er ook nog eens ongelofelijk van langs met de longeerlijn. Daarna galoppeerde ze wel bij dat mens, ja gek he? Frusty Alleen ik ben zo'n muts, het gebeurde zo snel en ik was zo lamgeslagen dat ik het allemaal "liet gebeuren", later ben ik er nog wel op teruggekomen en gezegt dat ze dat NOOIT meer moet doen

kellogs

Berichten: 83
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:37

wat een trut zeg! maar ik zou haar zelf inderdaad de bak uit meppen met die zweep.Dan maar een andere stal zoeken,want ik zou nog geneens op zo'n stal willen staan waar mensen zichzelf niet kunnen beheersen,en dan maar er op los slaan.Ik had in ieder geval wraak genomen voor m'n paardje,dan maar naar een andere stal.
groetjes kellogs

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 01:28

Ik wil de pret niet drukken, maar dit topic is inmiddels al een paar weekjes oud en het lijkt mij inmiddels wel duidelijk hoe er over gedacht wordt. Volgens mij heeft de topicstarter inmiddels als besloten wat te doen met de instructrice??

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 13:37

rhijnauwen schreef:
hoe ging het spreekwoord ook al weer?....waar de kennis van de ruiter ophoud begint zijn grofheid.....

heel snel andere instructie zoeken dus!



Hahahahaha!
ja, het is wel waar.
Ik wil niets verkeerd zeggen maar deurne is niet alles he?
En ik zou als ik jou was wel een instructrice zoeken die een beetje meer ervaren is en een beetje meer disipline heeft.

Kaakaa

Berichten: 21
Geregistreerd: 06-11-02
Woonplaats: Overasselt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 14:31

Tjeemieneetje

Ik kan me wel voorstellen dat ze wilt dat ie luistert en dat het geduld op een gegeven moment opraakt, maar om dan echt af te stappen... enzo en dat bij een klant ook nog eens. Dit zullen wel meer mensen gezien hebben of niet??? Dan is ze zo instructice af.

Ze zal wel en ongesteld zijn en net de verkering uit hebben en een dikke vette snelheidsovertreding hebben gemaakt $$$$ en wat is nog meer heeeel erg vervelend??? Heel erg heet??

Succes ermee

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:11

Tjsa, die mensen heb je er jammer genoeg ook tussen zitten...
idd een andere zoeken en haar voorlopig niet meer aankijken Knipoog