Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Famke29 schreef:Heeft de fysio hem dan al gezien? Lijkt me moeilijk om te zeggen "geen stalrust" als je een dier niet zelf beoordeeld hebt.. Da bellen, en dan verder kijken!

ch_ntii123 schreef:Ik zou ook voor de dierenarts gaan, hij kan toch even specefieker zeggen of hetniet weer hoefkatrol is, of dat het misschien toch de andere kant is (mensne maaken vaak de fout door te kijken waar het paard op valt dan te zeggen dat dat het slechte been is, paarden (maar ook andere dieren) lopen als het waren op hun ''teen'' met het kreupele been, en ''vallen'' juits op het goede been). De dierenarts kan bijv. een buigproef doen.
_Bitje_ schreef:hebben jullie ideeen?
Tips of misschien een idee wat het is?
(ze heeft nooit verder ergens last van gehad bij ons, behalve dan een
keer een hoefontsteking)
groetjes Lotte
crossmonster schreef:Een dierenarts heeft er wel voor geleerd om kreupelheden te onderzoeken, ene fysio niet, die heeft ervoor geleerd ze te behandelen, maar kan geen diagnose stellen !

kleinvosje schreef:Weet je, misschien heeft ze zich gewoon verstapt in het land, of iets te wild gespeeld. Als wij door onze enkel gaan lopen we ook even een poosje anders, om de enkel te ontlasten. Wellicht is er hier ook zoiets gebeurd, wat je niet gezien hebt, en je ouders ook niet. Een beetje stappen aan de hand lijkt mij dan ook niet verkeerd, gewoon om te voorkomen dat ze helemaal stijf wordt. Het wordt een ander verhaal als ze gewoon in het land duidelijk op drie benen gaat staan, dan zou ik ook zeggen, gelijk op stal en de dierenarts bellen.
Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat, hou ons maar op de hoogte!