ik verzorg sinds een paar weekjes susanne een 4 jarige welsh merrie. ze is slecht behandeld vroeger en heel bang. ze draaide eerder de kont naar jetoe liet zich niet vangen enz. u heb ik haar al een paar x gereden onder goede begeleiding. we rijden in de binnenbak bij de ponyclub waar ik nu met een andere pony rijd en je kan daar ook gewoon in de binnenbak rijden zonder les. ze heeft ook al wat vertrouwen in mij!
alles gaat stukken beter en ik zou volgende week met haar al naar de ponyclub gaan en dan daar dus ook lessen! Maar afgelopen woensag wou ik aanspringen in de galop. ze ging steeds harde racen en ging recht op de muur af. ze luisterde toen echt niet meer en ging gewoon door. ze stoptte en in viel op me kont en met me hoofd tegen de muur van de binnenbak. nu is de vraag: Zouden jullie volgende week al met haar naar de ponyclub gaan? ze doet dat alleen als je wil aansprignen in de galop. in de draf/stap is ze super braaf en ze loopt dat ook gewoon aan de teugel. ik eb ok al een andere x o haar gegallopeerd en toen deed ze ``normaal`` en ging er niet vandoor. dit deed ze ook met de dochter van de eigenaar , en die viel er af en durft er niet meer op. k ben er wel gelijk weer op gegaan. ik kan ook gewoon naar de les gaan en dan niet galloperen? ik ga haar morgen weer rijden en ben benieuwd hoe ze doet. ze heeft iig wel vertrouwen in me . als ze in de wei staat laat ze zich alleen door mij aaien . en heel soms door anderen maa meestal niet. als ik aankomende les niet ga oet ik nog een week wachten want dan is er springles en dat lijkt me niet zoon goed idee want ze heeft nog maar 1 x in de leven een springbalkje gezien
en nu rijdt k er met een shetje blacky
maar daar wordt ik te groot voor
Dus , Zouden jullie aankomende woensdag al naar de ponyclub gaan?Groetjes
hebbne de overgangen ook heel veel gereden. we hebben ook balkjes gelopen voor de 2dex in de leven
ENGELTJE: Onze band is al heel goed, ze vetrouwt MIJ juist